Avställd hoj men fortfarande i bruk

Grattis, du har vunnit en ny mikrovågsugn!

Ärligt talat. Bra att du tog åt dig.

Sen tycker jag att försäkringen du fått var överdödligt dyr. Finns nog att få tag på billigare hos något annan bolag

xfader skrev:
2325813 Grattis, du har vunnit en ny mikrovågsugn!

Ärligt talat. Bra att du tog åt dig.

Sen tycker jag att försäkringen du fått var överdödligt dyr. Finns nog att få tag på billigare hos något annan bolag

billigaste som jag hittade..If ville ha 1680:-. Tog hos Trygg Hansa...orkade inte just nu leta billigast..försäkrar den direkt..sen får jag i veckan leta lite bättre...

Amirooo skrev:
2325820 billigaste som jag hittade..If ville ha 1680:-. Tog hos Trygg Hansa...orkade inte just nu leta billigast..försäkrar den direkt..sen får jag i veckan leta lite bättre...

Fast du vet att du binder upp dig för ett försäkringsår va? Enda sättet att bryta avtalet är att sälja hojen, skicka in ägarbytespappren, köpa tillbaka hojen och göra samma sak.

xfader skrev:
2325833 Fast du vet att du binder upp dig för ett försäkringsår va? Enda sättet att bryta avtalet är att sälja hojen, skicka in ägarbytespappren, köpa tillbaka hojen och göra samma sak.

aaa exakt..

Om jag inte missminner mig har man en ångervecka... förutsatt att man har den nya försäkringen redo för påskrift...

kiwimaddog skrev:
2325857 Om jag inte missminner mig har man en ångervecka... förutsatt att man har den nya försäkringen redo för påskrift...

Ångervecka till försäkringen? aaa 14 dagars på man beställer genom internet...

jag hade en r6a förra året bodde i täby gick på ca 950kr/mån hos folksam (23år) så nog får du leta lite bättre.

Lycka till
:fyllisar
//

Murra skrev:
2325891 jag hade en r6a förra året bodde i täby gick på ca 950kr/mån hos folksam (23år) så nog får du leta lite bättre.

Lycka till
:fyllisar
//

Får väl ringa upp folksam imorgon igen och kolla med dem... 700-900 kr är helt okej per månad..inte 1500 kr...

Amirooo skrev:
2325173 Visste inte att BMW 330 E46 -03 var en ful bil..men visst...
de kan du ge dig fan på att det är, dom har för fan blivit lika vanliga som volvo 740, jävla kebabräcer.... (kebabräcer utan effekt...)

Amirooo skrev:
2325804 Nu ska jag göra er alla extremt glada!!

Fick nyss svar angående ett jobb jag hade sökt och fick den tjänsten. Men bra lön, så ni kan väl gissa vad det första jag gjorde efter att jag la på luren med arbetsgivaren. TRAFIKFÖRSÄKRADE HOJEN FÖR 1450 KR/MÅNAD!!! Men säsongen e snart slut så det kanske inte blir så dyrt för i år iaf...

Måste erkänna att pressen från er sida blev jävligt stor och vill ju inte skapa ovänner på gatan. Men iaf lovar er att den e försäkrad nu....

hehe trevlig diskussion iaf...

Och allt det här skedde på en söndag under semestertid... ja jösses

Jag saknar ord.

Simma lungt!

lindberg skrev:
2326944 de kan du ge dig fan på att det är, dom har för fan blivit lika vanliga som volvo 740, jävla kebabräcer.... (kebabräcer utan effekt...)

Var väll onödigt nu när han har tagit sitt förnuft tillfånga.... :7peta

Tycker som många andra skrivit angående din trafikförsäkring vara eller ickevara, men det verkar juh inte gå nån nöd på dig, det handlar om prioriteringar när kassan tryter :7peta .

Du måste förstå att du har lyckats väldigt bra i livet om du redan lyckats skaffa en fin bil och kollar på en sprojtans hoj fast du ännu "bara" studerar :tummenupp . Detta kan förstås sticka lite extra i andras ögon(inkl minna).

Men jag tror mestadels att ovanstående inlägg är gjorda med en omsorgs tanke :pannkyss även om det kan låta hårt ibland, sen måste jag säga tt det är kul med positift grupptryck för en gångs skull :yoparty :whip

Min bild av studenter är nudlar till frukost,lunch,middag :zpy men vad vet jag har själv inga "högre" studier.

Ahja alla förtjänar en andra chans. Så ta vara på den nu och ha en trevlig sommar!

ladbol skrev:
2326976 Var väll onödigt nu när han har tagit sitt förnuft tillfånga.... :7peta

Tycker som många andra skrivit angående din trafikförsäkring vara eller ickevara, men det verkar juh inte gå nån nöd på dig, det handlar om prioriteringar när kassan tryter :7peta .

Du måste förstå att du har lyckats väldigt bra i livet om du redan lyckats skaffa en fin bil och kollar på en sprojtans hoj fast du ännu "bara" studerar :tummenupp . Detta kan förstås sticka lite extra i andras ögon(inkl minna).

Men jag tror mestadels att ovanstående inlägg är gjorda med en omsorgs tanke :pannkyss även om det kan låta hårt ibland, sen måste jag säga tt det är kul med positift grupptryck för en gångs skull :yoparty :whip

Min bild av studenter är nudlar till frukost,lunch,middag :zpy men vad vet jag har själv inga "högre" studier.

Ahja alla förtjänar en andra chans. Så ta vara på den nu och ha en trevlig sommar!

Ganska vanligt att folks bild av en student är nudlar till frukost, lunch och middag, men det finns studenter som jobbar lite extra och har snälla föräldrar. Fick både hojen + bilen av föräldrarna, bilen när jag fyllde ngr månader efter jag fyllde 18 och ninjan för ngr dagar sen bara.

Vanish skrev:
2326956 Och allt det här skedde på en söndag under semestertid... ja jösses

Jag saknar ord.

världen stannar inte upp pga att svenskar har semester ska du veta!! Jobbet är inte i sverige....

Amirooo skrev:
2327592 Ganska vanligt att folks bild av en student är nudlar till frukost, lunch och middag, men det finns studenter som jobbar lite extra och har snälla föräldrar. Fick både hojen + bilen av föräldrarna, bilen när jag fyllde ngr månader efter jag fyllde 18 och ninjan för ngr dagar sen bara.

Snälla föräldrar :va måste ju vara ganska korkade som låter sin son köra oförsäkrat om dom nu har så mycket stålar.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman