Avskaffa julen NU

Så var det bara skithögtid nummer två kvar, nyårsafton. Bara att supa skallen av sig. I morgon är all juleskit slut. Tack för det.

valmers skrev:
2686657 Så var det bara skithögtid nummer två kvar, nyårsafton. Bara att supa skallen av sig. I morgon är all juleskit slut. Tack för det.
Åh nej, tjugondaknut ska julen ut!
En julskinka till hinner du nog allt laga till och några alladinaskar till går nog ner va?

Jag vill ha en palm och en grogg på jul. Ska vi dra till gand canaria och sola oss röda? Någon som är på?

Kan inte någon ringa in och mordhota julen så skiter blir avspärrat för allmänheten !!!:huvet

Jag vill ha en palm och en grogg på jul. Ska vi dra till gand canaria och sola oss röda? Någon som är på?

Få jag iväg lägenheten, får pli på skiten jag äger här och allt annat jag behöver ha ficksat innan jag drar iväg ytlandet... sammt att du håller en biljett öppen in i sista sekund som jag får pröjsa om jag åker me...

.. så e jag fan på! :yoparty

Trevligt med jul. Man drar till Thailand och får lite massage, går runt i Bangkok och inser att man har ju inte alls sett hela stan som man trodde alla andra åren.
Man tröttnar, drar till Paris därifrån och köper vinterkläder. Tröttnar som vanligt och drar hem för att hänga med polarna. Nån får en galen idé att "bara dra till thailand 2 veckor". Man suckar och säger: jaja, lika bra va o sen drar man.
Våren kommer, jobben börjar halga in och man är så trött på att bara ha en meningslös vardag att man tar jobben varje gång bara för att ha nånting att göra.

Sjukt att det blev så.
Hade hellre suttit o myst med en familj nånstans mitt i ingenstans, typ Släppträsk eller sånt skitställe, och bara haft en god jul :)

Jaja, livet blir väl som man gör det til va? Fuck Xmas...

hohohoho...låter som om du skulle behöva besök från de gamla jularnas ande...Ebenese Valmers:tungan

Jag tycker inte om julen.. :(
Körde förbi Triangeln i Malmö på väg till jobbet i morse. Längs gågatan varfolk i full gång med att resa en julgran samt hänga upp en massa tingeltangel i träden och mellan husen. Sånt skit! :näsblod

Skönt att se att det finns fler än mig som är toklessa på julen innan den ens har börjat. :näsblod

VARFÖR måste dom börja typ i slutet av oktober.??? :va Då kan dom väl för fan ha jul jämt och dom ska vara så jävla kåta på skiten.

//mad :mad:

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...