Avskaffa julen NU

Just D:

"ens enda tröst är att ta sig en tår"

Nu börjar det snart. Tur att man har en klok familj som håller med om att julen är en hysterisk högtid. Nä, idag blir det kalkon på bordet, gott rödtjut i glaset och fin konjak till kaffet.

Sen får man lulla hem i vinternatten.

Räddningen till er som vill komma undan och slippa julen.
Våran vän:

25464hbhakan3.jpg

:tungan

Nu är det bara skithögtid nummer två kvar, nyår. In i dimman och skapa minneslucka.

valmers skrev:
2610349 Nu hörde jag en förbannad julreklam på radion. :mad:

Valmers, du behöver komma ner till Skåne, ta tåget över till Köpenhamns "massageinstitut", och julpippa av dig lite. För ett par hundra extra kan de säkert klä sig i tomteluva och pälsiga fluffiga rödvita boots för att "get you in the mood" :D

Julen är ju GULD :)
Massa god mat, presenter, trevlig stämmning m.m.

Bara jag som ska julpynta min bil :D?

Ljunghusen skrev:
2610701 Japp julen är najs! Har tom redan köpt julklapp till tjejen =)

Äsch, dom får väl nöja sig med en röd rosett kring snoppen. Kan bli lite skämmigt att öppna den framför farmor och farfar förstås.

Tur det är 3-4mån kvar till julen. I den här staden är det tydligen september fortfarande! Har aldrig varit med om gråare & regnigare väder förut! Det är ju för helvete NOVEMBER nu. Var är snön?

Perfekt med jul jue..

Jobbar extra 3 dagar under julen och sen hela nyårshelgen. Borde hamna på dubbla månadslönen om allt går som det skall. Har f.ö. inte firat jul på bra länge nu. 2 år utomlands, ett år ute med flottan och nu senast så gjöt vi en grund till polarens garage.

Mer röda dagar åt folket..

Skalman skrev:
2610774 Äsch, dom får väl nöja sig med en röd rosett kring snoppen. Kan bli lite skämmigt att öppna den framför farmor och farfar förstås.

Ha ha :rofl en arbetskamrat till mig gav bort sin snopp till sin fru en gång, han fixade en kartong som han slog in i presentpapper och snören å shit....
Gjorde ett hål i nederkant och stack in pillesnoppen..

Sen gick han fram till sin sambo och Grattulerade, han sa att presenten var välldigt tung så hon fick öppna när han höll i den :rofl

FAAN va Kallt! :yoparty

Ljunghusen skrev:
2610701 Japp julen är najs! Har tom redan köpt julklapp till tjejen =)

:tummenupp Samma här! En flygstol till Bangkok i början av januari. Sen kommer man hem i början av maj och sätter sig på hojen det första man gör! :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT