Avesta suger-tråden...

Kjelle skrev:
Inte Baretta, det var en italiensk deckare på 70-talet med en kakadua. :fatta! BARRETT!

Och visst är denna bössa lite hårdrock!
riktigt cool bössa, man tror att den sparkar som en häst... men tack vare svensk ingenjörskonst (flamdämparen) var det inte värre än att skjuta ak-4... låter dock jäkligt mycket manligare... :banana

crashtestdummy skrev:
jag erkänner jag skrev fel men det var bara för att du glömde ett "a" som gjorde att jag la till ett för mycket.
http://www.beretta.com/
"the art of gun making" :tungan

Men snälla nån, på vilket sätt är jag otydlig?? :huvet
Det är INTE en Beretta, ej heller en Baretta, utan en BARRETT.

För helvete, karl!!! :4skrika

Kjelle skrev:
Men snälla nån, på vilket sätt är jag otydlig?? :huvet
Det är INTE en Beretta, ej heller en Baretta, utan en BARRETT.

För helvete, karl!!! :4skrika
men för helvete flickstackare :tuttar jag pratar om vapentillverkaren Beretta, vad faan pratar du om??

jag googlade det verkar som att du och hela världen har fel och jag har rätt. sen att ni väljer unisont att kalla den för Barett och jag för beretta skiter jag i.... jag "vet" att den tillverkades av Beretta :tomten :näsblod

Last edited:
crashtestdummy skrev:
men för helvete flickstackare :tuttar jag pratar om vapentillverkaren Beretta, vad faan pratar du om??

jag googlade det verkar som att du och hela världen har fel och jag har rätt. sen att ni väljer unisont att kalla den för Barett och jag för beretta skiter jag i.... jag "vet" att den tillverkades av Beretta :tomten :näsblod

Ok, fel av mig. Jag har nu mailat ägaren av den falska hemsidan http://www.barrettrifles.com/ och bett dom att GENAST ta bort all desinformation gällande dessa produkter, och att länka vidare till Beretta istället. :tummenupp :D

Nu får du faktiskt ta av dig mössan, hålla den i handen, titta ner i golvet, bocka och be farbror doktorn om ursäkt :fatta!
Sen om det blir linjalen på fingrarna eller nåt annat får HERR DOKTOR bestämma själv...

crashtestdummy skrev:

Här Kjelle har du ett skolboksexempel på det där med IQ vi pratade om förut.

CTD har så fel så det ryker om det och det står i alla dina inlägg OCH på flera ställen i texten på bilden du la upp hur det stavas.
Men envis som en åsna vägrar han erkänna ens för sig själv att HAN HAR FEL!!!

Han har m.a.o LÅG IQ.
Medan alla som höll med dig (t.o.m Mario konstigt nog) visar tecken på åtminstonde normal nivå på IQ. :)

Kyckling skrev:
Här Kjelle har du ett skolboksexempel på det där med IQ vi pratade om förut.

CTD har så fel så det ryker om det och det står i alla dina inlägg OCH på flera ställen i texten på bilden du la upp hur det stavas.
Men envis som en åsna vägrar han erkänna ens för sig själv att HAN HAR FEL!!!

Han har m.a.o LÅG IQ.
Medan alla som höll med dig (t.o.m Mario konstigt nog) visar tecken på åtminstonde normal nivå på IQ. :)
No one does chicken like David.. kom ihåg det. Bara för att man tar fel på en bokstav eller två så kan man fortfarande ha ett hemma i garderoben...

Elementary gun knowledge for (crashtest)dummies. Ovan vänster; Beretta Ovan höger; Barrett

Underst; Baretta.

Slut. Frågor?

Bifogat

• Baretta.jpg
    Baretta.jpg
    3.6 KB · Visningar: 66
  • pistol_fpo_2.jpg
    pistol_fpo_2.jpg
    38 KB · Visningar: 23
  • m107.jpg
    m107.jpg
    63.1 KB · Visningar: 21
Var det inte Baretta (eller snarare skådien som spelade Baretta) som åkte dit för våldtäkt av barn alt. pedofili alt. "vanlig" våldtäkt rätt nyligen :va
Inte var det väl Columbo?
Nån av 70-tals tv-deckarna var det iaf!

Supermoto skrev:
Var det inte Baretta (eller snarare skådien som spelade Baretta) som åkte dit för våldtäkt av barn alt. pedofili alt. "vanlig" våldtäkt rätt nyligen :va
Inte var det väl Columbo?
Nån av 70-tals tv-deckarna var det iaf!
Fråga fågeln (kyckling) :D
men jo det var Baretta, Robert Blake.

crashtestdummy skrev:
ja, vad heter fågeln? kan det vara kyckling? den ser nämligen lite "sitta-fint-på-handen-dagtid-knullas-hårt-av-Baretta-nattetid-aktig" .konstig ut

Tror faktiskt fågeln hette Fred. Ifall ni undrade. Fast Kojak var myyycket coolare än Baretta.

Ja, som sagt. På förekommen anledning lyfter vi denna hedervärda tråd igen. Vad gör man inte för att sedan få bränna alla surt förvärvade stålar på EN DAG (se bröllopstråden)?? :va

Undrar om man inte skulle köpa en ny hoj istället? :3freak

Kjelle skrev:
Ja, som sagt. På förekommen anledning lyfter vi denna hedervärda tråd igen. Vad gör man inte för att sedan få bränna alla surt förvärvade stålar på EN DAG (se bröllopstråden)?? :va

Undrar om man inte skulle köpa en ny hoj istället? :3freak

hehe jag vill oxåha ny hoj men du vet hur det skulle sluta

Hej älskling titta vad jag har köpt
- En ny hoj?? men vi ska ju gifta oss
- ja jag vet det det kan vi väl göra en då
- ja men inte med mej

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...