blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ja om du tycker dig vara kunnig på det så visstSupermoto skrev:HAHA
näe det är klart....
jag kanske skulle börja bygga bomber och granater gratis oxå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja om du tycker dig vara kunnig på det så visstSupermoto skrev:HAHA
näe det är klart....
Är det något du undrar över ang. Ghost Recon så bara fråga. Har kört det asmycket. Älskar det spelet.Kjelle skrev:...Tröst-köpte ett billigt ex av Ghost Recon igår på coop, som jag försöker förstå mig på.![]()
...Förresten, om ni blir sjuka eller slår er, varför inte ta vägen förbi Avesta lasaretts jourmottagning? Jag lovar att bjuda på fika, i väntan på dom GROVA nålarna.![]()
frågan är bara om det vore ont eller gott, att göra bomber gratis alltså.Supermoto skrev:HAHA
näe det är klart....

Kyckling skrev:Är det något du undrar över ang. Ghost Recon så bara fråga. Har kört det asmycket. Älskar det spelet.![]()

Troligen har du för bråttom.Kjelle skrev:Tja, mina soldater tenderar att bli dödade hela tiden. Vad gör jag för fel??![]()
Supermoto skrev:Troligen har du för bråttom.
Eller så går allt för fort för dig, du är för gammal, gå och dra nåt gammalt (ännu äldre) över dig. Precis som jag![]()
![]()
Haha, jag oxå.Kjelle skrev:Jag drar hellre något yngre, typ min sambo, över mig!![]()
Tycker det är lite störande (Ghost Recon, alltså) att man hela tiden måste KOMMENDERA sina squad mates att gå hit, gå dit. Kan dom inte bara, typ, hänga på och skjuta på allt som rör sig?

Jag drar också gärna över nåt yngre.Kjelle skrev:Jag drar hellre något yngre, typ min sambo, över mig!![]()
Tycker det är lite störande (Ghost Recon, alltså) att man hela tiden måste KOMMENDERA sina squad mates att gå hit, gå dit. Kan dom inte bara, typ, hänga på och skjuta på allt som rör sig?
) känna till...)Kyckling skrev:Men den stora hemligheten till framgång heter försiktighet. Det går inte att bara rusa runt utan man måste smyga. Den som smyger bäst lever längst.
(Borde ju du som gammal elitsoldat () känna till...)

Supermoto skrev:Jsut det, ni läste rätt!! Åsa är både äldre än mig OCH numera SAMBO![]()
![]()
välkommen till den civiliserade världen igen...Kjelle skrev:Snart får man åka hem! Moohahahaaaa....freedom, sweet freedom!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kjelle skrev:...PS: Kan du dra det där med ICQ en gång till??![]()

...and the plot thickens :corn :cornKyckling skrev:Det stavas IQ och är inget du behöver bekymmra dig om. Den dagen du får så mycket att det överstiger din skostorlek kommer du förstå av dig själv.![]()
![]()

som i prickskyttegevär eller ???blom skrev:åååå vad jag älskar PSG![]()

mmmcrashtestdummy skrev:som i prickskyttegevär eller ???![]()

crashtestdummy skrev:som i prickskyttegevär eller ???![]()

Baretta cal. .50 rockarKjelle skrev:Sånt är kul, det tycker jag om. Har önskat mig ett Barrett .50 i julklapp. Undrar om något av paketen ser avlångt ut.![]()
den har jag torrjuckat, vi fick inte skjuta den eftersom den hehe sköt sönder vallen på den inomhusbanan vi var på. crashtestdummy skrev:Baretta cal. .50 rockarden har jag torrjuckat, vi fick inte skjuta den eftersom den hehe sköt sönder vallen på den inomhusbanan vi var på.
![]()
max skjutavstånd tror jag var 1800 meter. det är låångt
BARRETT!|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |