Avesta suger-tråden...

blom skrev:
ja jävlar idag är det möjligheternas dag.. du kan ju gå och titta på speedway rondellen om du inte har något att göra.. sen finns det en bra thairestuarant som du kan besöka .... ja sen vet jag inte om det finns så mycket mer att göra :död
du kan ju alltid gå ner till stationen och titta på det elektriska tåget. :näsblod

Mr Vader skrev:
håller med Zandrah... kan det ha något med pengar att göra... :va

personligen tror jag att Kjelle har en svartklinik i Avesta...

Nääh, inte då. Det är mera som ett kall. Florence Nightingale och allt det där. Och så för att staden är så pittoresk, förstås.... :7peta

blom skrev:
kjell du kan även gå till den lokala korvmojen.. sägs att den ska vara fantastisk :)

Den har jag inte provat. Pizzeria Torino har rätt ok pizzor. Dessutom finns det en thailändare med bra käk, fast jag har bara provat deras hämtmat.

Annars blir det mest hotdogs, mackor, kaffe och dataspel. Tröst-köpte ett billigt ex av Ghost Recon igår på coop, som jag försöker förstå mig på. :va

Som sagt, livet här är mäkta stimulerande. Och dessutom gör man det enbart som välgörande verksamhet, utan lön. Visst är jag en god människa? :D

Förresten, om ni blir sjuka eller slår er, varför inte ta vägen förbi Avesta lasaretts jourmottagning? Jag lovar att bjuda på fika, i väntan på dom GROVA nålarna. :tummenupp

Last edited:
Kjelle skrev:
Den har jag inte provat. Pizzeria Torino har rätt ok pizzor. Dessutom finns det en thailändare med bra käk, fast jag har bara provat deras hämtmat.
japp dom har väl igentligen bara hämtmat.. ett skit litet ställe.. men ganska bra

Kjelle skrev:
...
Som sagt, livet här är mäkta stimulerande. Och dessutom gör man det enbart som välgörande verksamhet, utan lön. Visst är jag en god människa? :D
...
:confused: :va :3freak

blom skrev:
alla mäniskor är inte onda mario :D
HAHA
näe det är klart....

jag kanske skulle börja bygga bomber och granater gratis oxå :va

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen