Maria1980 skrev:
Väldigt få har bilder på sig själv, lite tråkigt, jag vill ju se vem jag pratar med :Bugar

Alla är ju inte lika söta som dig, kanske därför dom inte har bilder på sig själva :kär :va

Edit: Såg nu att Frippe_s har ett finger med i spelet :4skrika....får väl leta upp nån annan dam :huvet (hade aldrig funkat mellan oss, "ni" bor ju i Enköping :D)

Edit2: Såg nu att nån redan dropat samma kommentar :brinnerup ....Tar mig en grogg och glömmer denna stund i mitt liv istället :tomten

Last edited:
RonJeremy skrev:
Jag har coolaste avataren här, så de så!!!! :hihi
Om det är du på bilden till höger om Ron Jeremy så är jag böjd att hålla med, då har du den coolaste avataren :tummenupp :).

morlock skrev:
Jag har filmhistoriens coolaste filmkaraktär som avatar, vad vinner jag? :banana
"Mr Anderson...." Neo did win, didn't he?? eller det var bara i min inloggade värld :va
/D-sub i nacken önskas

jag retat mig på personer som är ironiska. Och på dyslektiker. Och sporthojar. Och avatarer som rör sig. Och såna med mmycket färger typ viCktors. Och felstavare. Och rättstavare.

Det är nog nåt jag glömt att ta upp.

Vad handlade tråden om förresten :va

sgtpepper skrev:
Om det är du på bilden till höger om Ron Jeremy så är jag böjd att hålla med, då har du den coolaste avataren :tummenupp :).
Självklart är det jag på bilden... :tummenupp

Det är ju faktiskt rätt så många som visar sig här...

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=17

Vad gäller stavning är väl detta forum för oss som gillar tvåhjulingar. Vem som stavar bäst är i mina ögon fullkomligt ointressant.

Ta de vackert i vårsolen!

:squid :angel

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back