Lite ironiskt är det dock att flera av de som jag personligen tyckte var i överkant har försvunnit av sig själv.

Men jag blir tjurig i ögat när min avatargnällartråd förvandlas till en simpel stavningsgnällartråd. Sådana går det 13 på ett dussin på det här forumet.

Porr på er!

Lime skrev:
Lite ironiskt är det dock att flera av de som jag personligen tyckte var i överkant har försvunnit av sig själv.

Men jag blir tjurig i ögat när min avatargnällartråd förvandlas till en simpel stavningsgnällartråd. Sådana går det 13 på ett dussin på det här forumet.

Porr på er!
´

Nga exempel på "stötande" :confused: avatarer som varit uppe . Kram på er

Bifogat

• womenonthehead44XzzWa.gif
    womenonthehead44XzzWa.gif
    66.9 KB · Visningar: 101
  • girl.gif
    girl.gif
    15.9 KB · Visningar: 350
  • 1969075774420f2b550c3e7.gif
    1969075774420f2b550c3e7.gif
    15.3 KB · Visningar: 349
    12.7 KB · Visningar: 350
    33.7 KB · Visningar: 352
  • smilekram33d.gif
    smilekram33d.gif
    27.4 KB · Visningar: 59
UrbanTiger skrev:
Ehhhh... varför har du sparat ner dom på din dator :va

För den här trådens skull, :huvet att det skall ta en sådan tid för er andra att visa exempel på det ni menar, hittade ni inga eller vågade ni inte lägga upp :va

Borta, raderade, puts väck nu :)

Edit, synd att det inte märks att min avatar är animerad när den är så liten.

Bifogat

• ros.gif
    ros.gif
    34.7 KB · Visningar: 348
    124.7 KB · Visningar: 351
  • ior87KKgb8.gif
    ior87KKgb8.gif
    15.2 KB · Visningar: 39
  • angellady54vgS.gif
    angellady54vgS.gif
    125.7 KB · Visningar: 42
Last edited:
UrbanTiger skrev:
Är ju bara att bildlänka....

Jaha, det visste jag inte hur man gjorde. Alltid lär man sig ngt nytt :)

Lime skrev:
Är det bara jag eller är det någon annan som också stör sig på vissa avatarer? Med risk att bli kallad moralkärring och annat så tycker jag att vissa avatarer är rent stötande.
Håller helt med dig. Rena "porrbilder" ska bort tycker jag. Swedie, kan du tex säga till Snake, jag har bett honom ändra avatar men han vägrar.

Smartswede skrev:
Helt klart att en del avater e aningen störande... hur sjutton ska man kunna skriva nåt vettigt med två guppande bröst på skärmen ... :hihi
Smartswede har förstått på ett ungefär, men för att ni andra ska förstå lite bättre också, tänk er att ca 5-10 pers här på forumet ständigt o jämt har stora hårda penisar som avatarer och några till dessutom har animerade sådana (tex som blir ömsom slaka, ömsom hårda). Skulle ni inte bli lite irriterade på detta?

Ace Niki skrev:
Smartswede har förstått på ett ungefär, men för att ni andra ska förstå lite bättre också, tänk er att ca 5-10 pers här på forumet ständigt o jämt har stora hårda penisar som avatarer och några till dessutom har animerade sådana (tex som blir ömsom slaka, ömsom hårda). Skulle ni inte bli lite irriterade på detta?

Nje, inte direkt. Så du har mitt godkännande att ha en penis som avatar. :tummenupp

Ace Niki skrev:
Håller helt med dig. Rena "porrbilder" ska bort tycker jag. Swedie, kan du tex säga till Snake, jag har bett honom ändra avatar men han vägrar.

För somliga är det porr, för andra lite erotiskt.... Själv tycker jag den är vacker.... :tummenupp

Det är till en stor del vad man tolkar in i bilder som avgör vad man tycker är stötande. Själv störs jag inte på sexsymboler men jag tycker att det ger ett korkat intryck av den som använder dom.

Victor skrev:
Det är till en stor del vad man tolkar in i bilder som avgör vad man tycker är stötande. Själv störs jag inte på sexsymboler men jag tycker att det ger ett korkat intryck av den som använder dom.
Jag tycker att du borde byta. Den där kärran gör sig bättre på zatzy bland de andra feta lustgasförsedda bilarna med neonljus och fyrpunktsbälten, det här är faktiskt ett mc-forum.

frekke skrev:
Val av avatar borde väl ändå få vara fritt. Det kan säga en hel del om vem man är! :va
Ja, min säger att jag äger en blå S3:a och din säger att du gillar brudar som spyr?

Sitter man på jobbet och kopplar av med lite SH när man tar en kaffepaus så är det inte så kul att få porravatarer och annat skit upp på skärmen, jag fattar inte varför Swedie tillåter det.

sgtpepper skrev:
Ja, min säger att jag äger en blå S3:a och din säger att du gillar brudar som spyr?

Sitter man på jobbet och kopplar av med lite SH när man tar en kaffepaus så är det inte så kul att få porravatarer och annat skit upp på skärmen, jag fattar inte varför Swedie tillåter det.
Kanske lite jobbigt att kontrollera alla 17 000 användare? :va

iuridae skrev:
Kanske lite jobbigt att kontrollera alla 17 000 användare? :va
Jag har inte krävt att han skall kontrollera alla användare, men han kanske kunde yttra sig i denna tråd och meddela om han som sajtägare tycker att det är ok med porravatarer och avatarer av annan stötande karaktär?

Jas-95 skrev:
Mitt fria väl är att kalla dig überäcklig. Skaffa en annan avatar :kocko

JB

Men om han nu vill ha en bild på sin underåriga flickvän som han lurat i sprit eller knark så kan han väl få ha det :rolleyes: :näsblod

@frekke.

Men ärligt ta bort skiten,det luktar moppefucko om dig.

hej. jag tycker man kan välja sin avatar väl.

dom som har stötande bilder hade säkert det i åtanke när dom valde bilden.

jag tycker inte det är något fel med det, snarare är det nog fel på dom som klankar ner på folk för deras val.

de av er som tycker vissa borde gå i terapi för sitt avatarval borde stänga igen foderluckan.

det är troligen ni som borde gå i terapi där ni lär er fokusera på ert eget liv och att sluta ha så jävla mycket åsikter om alla andra hela tiden.

tack.

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back