Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FAst med en fullvuxen sportis kör man ju ändå hela tiden på ettan i stan, behöver aldrig växla då heller.Måste vara livsfarligt på bana när man ligger på gränsen för däckens grepp och får en ofrivillig växling.
Passar nog bättre vid kökörning i stan.
Que!!! Kör du inte fortare än 100 km/h i stan?FAst med en fullvuxen sportis kör man ju ändå hela tiden på ettan i stan, behöver aldrig växla då heller.
Det brukar vara på tok för mycket bilar ivägen.Que!!! Kör du inte fortare än 100 km/h i stan?![]()
Måste vara livsfarligt på bana när man ligger på gränsen för däckens grepp och får en ofrivillig växling.
Dom har nog tänkt att målgruppen är söndercurlade snöflingor som inte orkar lära sig krångliga grejjor som koppling och växelspak.Ja det är klart, Ducati har nog inte alls tänkt på det…
Med vänlig hälsning,
Med "Full Autonomous Driving" - fast du måste hålla händerna på styret. Precis som Teslas självkörande bil sedan 2012.Dom har nog tänkt att målgruppen är söndercurlade snöflingor som inte orkar lära sig krångliga grejjor som koppling och växelspak.
Livsfarligt på hårnålsvägsr i Spanien också. Inte kul när hojen växlar ner på väg in i en kurva och jag plötsligt får en annan motorbroms…Måste vara livsfarligt på bana när man ligger på gränsen för däckens grepp och får en ofrivillig växling.
Tja jag har kört i touring tempo på Spanska krokvägar.Livsfarligt på hårnålsvägsr i Spanien också. Inte kul när hojen växlar ner på väg in i en kurva och jag plötsligt får en annan motorbroms…![]()
Dom har nog tänkt att målgruppen är söndercurlade snöflingor som inte orkar lära sig krångliga grejjor som koppling och växelspak.
Ja manuell låda med gear cutDu läste inte artikeln?
Hur gör de i F1 numer förresten? Manuell låda?
Med vänlig hälsning,
Ja manuell låda med gear cut
Williams provade en cvt låda någon gång på 90 talet men kom aldrig till race med den
Om jag inte missminner mig så provkörde Kenny Bräck den bilen
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |