Gick upp lite väl mycket under julen. Hörde ihop med slapp leverne och nikotinabstinens. Nu har jag skärpt till mig men skulle behöva döda sockersuget för gott samt krympa magsäcken en hel del. Har just bytt från väldigt fysiskt arbete till kontorsjobb.
Tror jag har lätt för att härda ut. Det blir liksom lite kul. Tror därför att man kanske skulle testa 1 vecka på minimumintag. Vad ska jag i så fall äta under en vecka? Yoghurt och morötter? Vatten och grönsallad? Matersättning?
Är fullt medveten om att ett sunt leverne, lite mer motion, lite mindre snabbmat kommer göra susen på sikt. Vill dock testa att attackbanta, lär inte dö av det.
Nå, vad ska jag äta och hur mycket för att göra skillnad på 1 vecka?
Tror jag har lätt för att härda ut. Det blir liksom lite kul. Tror därför att man kanske skulle testa 1 vecka på minimumintag. Vad ska jag i så fall äta under en vecka? Yoghurt och morötter? Vatten och grönsallad? Matersättning?
Är fullt medveten om att ett sunt leverne, lite mer motion, lite mindre snabbmat kommer göra susen på sikt. Vill dock testa att attackbanta, lär inte dö av det.
Nå, vad ska jag äta och hur mycket för att göra skillnad på 1 vecka?