Att vara spätta...

Ska jag ta det som att du inte tror mig.
Han säger det iallafall, menar du att han skulle säga så bara för att göra mig glad:confused:
Sånt gör väl bara tjejer, eller?

Jag skulle säga samma sak till min tjej. Men mest för att jag vill ha med henne. inte för att det blir så mycket roligare att köra!

Eftersom jag vet vem/vilka Ankie åkt med, så påstår jag att hon har rätt.
Dels för att dessa förare kör ifrån vemsomhelst här på SH på bana, MED Ankie på därbak, dels för att jag själv uppskattar en passagerare som "kan körningen" och är med.
Det finns inget värre än en potatissäck därbak som bara sitter helt lojt och kommer farande rakt över en när man bromsar.
Jo EN sak är värre, det är en "aktiv" passagerare, men som inte KAN, utan gör massa rörelser åt FEL håll!

Stå på dig Ankie! :tummenupp

Bromsa?
Bara det blir ligga efter....med kurva eller utan kurvor så e jag nöjd:fakta:D

Eller du broder.
Jag talar om förarens upplevelse.
Med och utan.

Aha. Då talar vi om olika saker. Vi pratade ju om hennes inte om hennes pilot..

Men, mja, har man någon som är väldigt följsam bakpå så är det inte milsvida skillnader, det kan jag hålla med om. Men skillnaden mellan att köra och åka är däremot milsvid och den har hon ju missat.

Ha en tjej bakom sig i sängen...kan ju inte va nån höjdare!! Måste va bättre bakpå på hojen??!!:banana

Hellre i sängen än på hojen! Mycket hellre!

Last edited:
Aha. Då talar vi om olika saker. Vi pratade ju om hennes inte om hennes pilot..

Men, mja, har man någon som är väldigt följsam bakpå så är det inte milsvida skillnader, det kan jag hålla med om. Men skillnaden mellan att köra och åka är däremot milsvid och den har hon ju missat.

Hellre i sängen än på hojen! Mycket hellre!

Okej...så du har hellre en tjej bakom dig i sängen??? Kan inte va nån hit till uplevelse??:pannkyss

.. gubben vill att jag åker med för han tycker det är kul.

Det är väl snarare så att om inte du får åka så får inte han det heller.

Okej...så du har hellre en tjej bakom dig i sängen??? Kan inte va nån hit till uplevelse??:pannkyss

Absolut. Helst skulle jag inte vilja ha en där heller men du gav mig inte så många alternativ.

Last edited:
Absolut. Helst skulle jag inte vilja ha en där heller men du gav mig inte så många alternativ.[/QUOTE]

Jag? Du skapar väl dina egna alternativ...eller??

Haha...jo vi tillhör ju de "'äldre" du å jag!! Nu har jag haft turen att få åka med just dem som kan köra en sporthoj på rätt "sätt" och kan nyttja kraften från den. Sen får jag väl erkänna att jag har så många mil i häcken att fan vore det väl om jag satt som en potatis där bak!! Fast i dom hastigheterna man kommer upp i på banan så måste man vara aktiv som passagerare, annars blir man en fara för hela ekipaget!!

:hej

Har också åkt med på bana samt måååånga många mil bakpå på vanlig väg med 2fast4some, håller med er helt.

Så länge förare och passagerare är nöjda och samspela så ger, i alla fall jag, blanka fan i va andra tycker.

:hej

Har också åkt med på bana samt måååånga många mil bakpå på vanlig väg med 2fast4some, håller med er helt. Så länge förare och passagerare är nöjda och samspela så ge blanka fan i va andra tycker.

Skönt...en till som har fattat!! Konstigt bara att de bara är vi tjejer å våra grabbar som fattat??!! Fast de klart...vi har väl valt toppförare!!:tummenupp

Trevligt inlägg men alla ord fick mig att tänka på annat:

bulligare, långa ben, höfterna, kurvorna, kroppdelar, maximalt utnyttjande och sist men inte minst:

många mil i häcken.

:D

.

Trevligt inlägg men alla ord fick mig att tänka på annat:

bulligare, långa ben, höfterna, kurvorna, kroppdelar, maximalt utnyttjande och sist men inte minst:

många mil i häcken.

:D

.

Ja ni har ju en förmåga å sålla ord...å text..:D

Skönt...en till som har fattat!! Konstigt bara att de bara är vi tjejer å våra grabbar som fattat??!! Fast de klart...vi har väl valt toppförare!!:tummenupp

Var inte så blåögda. Av alla jag känner så vet jag INGEN som föredrar att ha tjejen bakpå till förmån för att åka själv på hojen. Tro inte för en sekund att de inte hellre såg att ni körde en egen hoj.

Att de sen låter er åka beror ju sociala anldeningar såsom att det är trevligt att göra saker ihop ibland, att knullas och i vissa fall tom att vara snälla.

Jo de fattade jag...men om nu inget av de passade...ja då hade du kunnat komma med eget alternativ...:)

Isåfall väljer jag en helkväll på en Churrascaria.

Last edited:
Var inte så blåögda. Av alla jag känner så vet jag INGEN som föredrar att ha tjejen bakpå till förmån för att åka själv på hojen. Tro inte för en sekund att de inte hellre såg att ni körde en egen hoj.

Att de sen låter er åka beror ju sociala anldeningar såsom att det är trevligt att göra saker ihop ibland, att knullas och i vissa fall tom att vara snälla.

Du har inte funderat på att det kanske är en kombination??!! Jag har då alltid låtit honom köra själv, utan mig bakpå, både på gata å bana. Men han har alltid också uppskattat att ha mig med!! Men vi kanske var unika då som kunde kompromissa??!! Och han tyckte, å de har jag hört från flera, att det är kaxigt å köra om både den ene å den andre med skjuts, både på bana å gata!!

Du har inte funderat på att det kanske är en kombination??!! Jag har då alltid låtit honom köra själv, utan mig bakpå, både på gata å bana. Men han har alltid också uppskattat att ha mig med!! Men vi kanske var unika då som kunde kompromissa??!! Och han tyckte, å de har jag hört från flera, att det är kaxigt å köra om både den ene å den andre med skjuts, både på bana å gata!!

Det är klart att det är en kombination av en massa saker. Att han uppskattat att ha dig med är inget jag betvivlar. Men jag är rätt säker på att han hellre sett att du kört din egen hoj. Att det är kaxigt kan jag hålla med om. Men många av oss har inte det behovet.

Som jag sade tidigare. Alla jag känner hellre kör själv.

Last edited:
Ska jag ta det som att du inte tror mig.

Nej, ta det som att jag associerar till speedgirl som har en sambo som aldrig tittar på andra tjejer. Ni har mycket speciella män, det är allt. :)

Så länge förare och passagerare är nöjda och samspela så ger, i alla fall jag, blanka fan i va andra tycker.

Självklart, fast trådstartaren bad uttryckligen att få veta om han hade rätt eller fel. Det är väl kul att folk gör som de förväntas?

Eller du broder.
Jag talar om förarens upplevelse.
Med och utan.

Hennes kille väger väl runt 110 pannor och med 200kg tankad hoj inkl utrustn så har han ca 0,6hk/kg.
Med 45kg brud och 8kg utrustn så har han 0,509hk/kg.
-15% känns garanterat. Om man är under 65 och har sinnena i behåll alltså. ;)

Sug pung din sosse

Last edited:
*/ ?>
Back