Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl snarare så att om inte du får åka så får inte han det heller.]
Faktiskt väldigt långt därifrån. Alla tjejer förbjuder inte sina killar att göra saker. Däremot brukar jag envist vägra åka med ibland.
Nej, ta det som att jag associerar till speedgirl som har en sambo som aldrig tittar på andra tjejer. Ni har mycket speciella män, det är allt.]
![]()
Varför skulle inte han kolla på andra tjejer?
Har lite svårt att få till den associationen faktiskt.
Ahh, du drar samma slutsats som Biturbo att om jag inte får åka med så sitter gubbstackarn fastkedjad vid spisen och får inte gå ut och leka?
Varför skulle inte han kolla på andra tjejer?
Har lite svårt att få till den associationen faktiskt.
Varför skulle jag förstöra hans åkning genom att han ska stå å få kalla däck i varenda jävla korsning för att vänta på mig??!!
För jag kommer aldrig nånsin kunna köra så som de jag har åkt med gjort. Finns inte en chans på världskartan!!
De ger mig ju inget å köra själv, utan min "plats" är och har alltid varit bakpå. inse fakta, när de gäller hojkörning är man i underläge!!![]()
Eller har jag missförstått vad tråden handlar om? Jag är lite förvirrad.
Faktiskt väldigt långt därifrån. Alla tjejer förbjuder inte sina killar att göra saker. Däremot brukar jag envist vägra åka med ibland.
Ahh, du drar samma slutsats som Biturbo att om jag inte får åka med så sitter gubbstackarn fastkedjad vid spisen och får inte gå ut och leka?
Åsså lägger vi in den här, för dom som tror att det inte går att åka fort med skjuts!
Vet inte, det var en märklig historia
Ni verkar lika blåögda, så klart vill ingen ha skjuts. Kanske vill man ha sällskap men det sabbar ju körningen, allt annat är förbannad lögn.
Jag skrev "Det är väl snarare så att om inte du får åka så får inte han det heller."
och det skall läsas;
"Det är väl snarare så att om inte du får åka bakpå så får inte han knulla." (Alltså åka = knulla)
Det är sedan gammalt att om honorna inte får sin vilja fram så blir det inget knulla.
Okej, den associationen existerar inte i min värld, därför hängde jag inte riktigt med.
Utan att vara alltför elak, men dom som har skaffat tjejer som använder knulla för att få sin vilja igenom ska nog börja fundera lite på vad tjejen egentligen är ute efter i förhållandet. Sånt kan inte ens försvaras med att killen är en sopa i sängen, för såna behåller man helt enkelt inte.
Så, du har fel igen, nästa teori tack!
Men Marcus!
Hur kan du veta vad alla människor vill och framförallt kan?
Bara för att du inte klarar att ha full fart på en hoj när nån sitter bak så betyder inte det att alla är lika sopiga på att skjutsa, för det är ju där skon faktiskt klämmer, inte sant?

Nu handlade det inte om ja var nån wannabe eller så...utan det handlade om hur det egentligen var,....
Jag vet att det finns grabba som säger att dom kan skjutsa vem som helst.. spelar ingen roll...å jag tror inte det är så enkelt om man ska få ut nåt av åkningen tillsammans....
Å där kom frågan in...har jag rätt eller fel??
Tur de finns olika uppfattningar...annars hade jag aldrig fått ha så jäkla kul!
Nej det är inte tur att det finns självsäkra, enkelspåriga och faktabefriade uppfattningar om saker man aldrig provat.
Du menar som Anki har ang. att köra motorcykel?
Jag menar ALLA uppfattningar som bara grundar sig på tyckande.
Oj.
Så hur ska jag ställa mig till sex mellan män då? Jag tycker inte det verkar speciellt inbjudande och vill därför inte ha det. Är inte det ok?
Öh - hur fick du till DEN kopplingen?
Nu tweakade du din hjärnbark ordentligt!

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |