Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du sitter för långt fram! Sen hoppas jag du inte har pärlan parkerad på gatan för då kommer ditt problem lösa sig av sig själv fortare än du anar.
Problemet är att hennes ben är korta, alla är olika endel har kort överkropp och långa ben och tvärt om...
enkelt löst. sitt kvar med rumpan där bak och med kroppen runt killen
![]()
Varför skulle han ha tjejen på gatan?
Problemet är att hennes ben är korta, alla är olika endel har kort överkropp och långa ben och tvärt om...
Fast jag börjar också tro att du sitter för långt fram. Jag har skjutsat barn och de har inte haft några problem att hålla runt mig med varken armar eller ben. Knytnäve mellan tank och pung!![]()
Hon ska göra precis som du!
JAG skulle ALDRIG be ngn att hålla i handtagen bak, USCH det blir ostabilt som tusan + att man håller inte i sig bra alls!
Vid en kraftig inbromsning behöver du ju ändå skicka bakoch då är det perfekt för tjejen din att ta emot sig själv genom att sätta sina knän i din ländrygg.
Handtag på tanken är också väldigt bra när man inte når runt ordentligt.
Aah ska prova hoppa bak lite, bara det att jag tycker jag kör lite sämre när arslet putar lite bakåt men är nog mest en vane sak![]()
Varför skulle han ha tjejen på gatan?
Kör en knix med SMC nån gång så får du hjälp med en optimal körställning.
Aah ska prova hoppa bak lite, bara det att jag tycker jag kör lite sämre när arslet putar lite bakåt men är nog mest en vane sak![]()
Hon är 155 lång. Haha lovecuffs med rosa ludd känns väll lite väldet är svårt för mig att säga till henne hur hon ska agera när jag gasar och bromsar då jag lärt mig att knipa med knäna, men när man inte når fram vette fan
får hålla där bak helt enkelt. Jag kan ju hoppa bak lite men då sitter man ju som en mupp och har dålig kontroll tycker jag
![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär