Att skjutsa en kort person

Du sitter för långt fram! Sen hoppas jag du inte har pärlan parkerad på gatan för då kommer ditt problem lösa sig av sig själv fortare än du anar.

Problemet är att hennes ben är korta, alla är olika endel har kort överkropp och långa ben och tvärt om...

Det jag inte riktigt förstår är att avståndet mellan förarplatsen och cutsen inte är särskilt långt och jag har svårt att se hur någon kan ha såååå korta ben att deras knän inte når din höft om du sitter där du skall. :va

enkelt löst. sitt kvar med rumpan där bak och med kroppen runt killen :rolleyes:

3900340613_fcd6e3aab8.jpg

enkelt löst. sitt kvar med rumpan där bak och med kroppen runt killen :rolleyes:

3900340613_fcd6e3aab8.jpg

Hahaha, jo det där funkar men då har man en hackspett i nacken varje gång man gasar och växlar :)...

Jo den står på gatan men jag bor inte i Rinkeby så det borde inte vara någon fara då folk har haft hojjarna ute här i 5-6 år utan ngn skada skedd :)

Problemet är att hennes ben är korta, alla är olika endel har kort överkropp och långa ben och tvärt om...

Fast jag börjar också tro att du sitter för långt fram. Jag har skjutsat barn och de har inte haft några problem att hålla runt mig med varken armar eller ben. Knytnäve mellan tank och pung! :tummenupp

Fast jag börjar också tro att du sitter för långt fram. Jag har skjutsat barn och de har inte haft några problem att hålla runt mig med varken armar eller ben. Knytnäve mellan tank och pung! :tummenupp

Aah ska prova hoppa bak lite, bara det att jag tycker jag kör lite sämre när arslet putar lite bakåt men är nog mest en vane sak :tuttar

Hej:)

Jag trodde att det var lättare att skjutsa en kort person än en
lång på en sporthoj!!!Min dotter(180cm) får vika ihop benen som en
fällkniv när hon åker med,men visst hon når tanken i alla fall.

Handtag på tanken

Hon ska göra precis som du!

JAG skulle ALDRIG be ngn att hålla i handtagen bak, USCH det blir ostabilt som tusan + att man håller inte i sig bra alls!

Vid en kraftig inbromsning behöver du ju ändå skicka bak :arsele och då är det perfekt för tjejen din att ta emot sig själv genom att sätta sina knän i din ländrygg.
Handtag på tanken är också väldigt bra när man inte når runt ordentligt.

Medför inte handtag på tanken krossade revben för föraren vid crash?

Hon är 155 lång. Haha lovecuffs med rosa ludd känns väll lite väl :) det är svårt för mig att säga till henne hur hon ska agera när jag gasar och bromsar då jag lärt mig att knipa med knäna, men när man inte når fram vette fan :) får hålla där bak helt enkelt. Jag kan ju hoppa bak lite men då sitter man ju som en mupp och har dålig kontroll tycker jag :)

Men va:va har hon inga armar alls:vaBåda mina döttrar när de var kortare än 155 cm nådde runt mig.´

Så jag misstänker att du är rätt grov.:confused:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...