Hallå alla... jag har blivit antagen till en KY-utbildning hos JENSEN Education i Stockholm och kursen heter "Web Application Developer". Jag kan ju en hel del sådant redan, men vill förfina kunskaperna och öka dom framförallt och även business-biten. Jag har inget på papper av vad jag kan tyvärr.
Utbildningen är 1.5 år varav 1 / 3 är LIA = Learning In Action hos ett företag.
Jag har ansökt, och varit på intervju som jag stod ut på... o fick alltså nyss beskedet att jag är antagen och det är nu upp till mig att bestämma mig om jag faktiskt vill gå utbildningen.
Har aldrig gått någon sådan här utbildning tidigare och undrar förstås lite om det är värt det att få det på print vad jag redan kan och utveckla mig mer samtidigt? Retorisk fråga kanske men ... vad kan jag förvänta mig?
Kommer det lida till markant större chans att söka jobb i framtiden o få det "jag vill ha" ? Alla syfte är ju att tjäna pengar och det känns ju som att "webb" är min grej... som jag kan tänka mig fortsätta med.
Massa frågor, obestämd osv... håll mig i handen?
Nä men vore kul o höra lite erfarenheter från er!
Utbildningen är 1.5 år varav 1 / 3 är LIA = Learning In Action hos ett företag.
Jag har ansökt, och varit på intervju som jag stod ut på... o fick alltså nyss beskedet att jag är antagen och det är nu upp till mig att bestämma mig om jag faktiskt vill gå utbildningen.
Har aldrig gått någon sådan här utbildning tidigare och undrar förstås lite om det är värt det att få det på print vad jag redan kan och utveckla mig mer samtidigt? Retorisk fråga kanske men ... vad kan jag förvänta mig?
Kommer det lida till markant större chans att söka jobb i framtiden o få det "jag vill ha" ? Alla syfte är ju att tjäna pengar och det känns ju som att "webb" är min grej... som jag kan tänka mig fortsätta med.
Massa frågor, obestämd osv... håll mig i handen?
Nä men vore kul o höra lite erfarenheter från er!
Last edited: