Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:Aaaah, vilka grabbar!![]()
![]()
Kan du förklara varför de är töntiga? För att de inte kör moped?Chris Ash skrev:Men vilka är de? Nickys töntiga brorsor?
Chris Ash skrev:Men vilka är de? Nickys töntiga brorsor?
valmers skrev:Kan du förklara varför de är töntiga? För att de inte kör moped?
Det är Tommy och Roger Hayden (tror jag).Nyteknik skrev:Den främre tror jag är hans bror som körde AMA 600 för Kawasaki i år. Den bakre än någon tonårig hangaround. Valmers kan säkert fylla i kunskapsluckorna.
valmers skrev:Det är Tommy och Roger Hayden (tror jag).
Inte omöjligt på sikt, eftersom de kör fyrtakt, framtidens rekryteringklasser.Chris Ash skrev:Ok, de som är goda nog för Motogp?
valmers skrev:Inte omöjligt på sikt, eftersom de kör fyrtakt, framtidens rekryteringklasser.
HRC tycker annorlunda.Chris Ash skrev:Det allra roligaste är att du menar det.![]()
![]()
Gatklasserna kommer aldrig att bli rekryteringsklasser åt Motogp.
valmers skrev:HRC tycker annorlunda.
Kan bara än en gång konstatera att gatklasserna har samtliga RR-banrekord i Sverige. Inte ett knivskarpt chassi eller överlägset vikt/effektförhållande så långt ögat når.
Aha, så förarna i gatklasserna i Sverige är mycket bättre än förarna på de knivskarpa mopparna?Chris Ash skrev:Jag är säker på att HRC inte alls ser Pedrosa eller Dovizioso som några framtidslöften, de tar hellre in amerikaner som kört korvkioskracing.
Gatklasserna har inte ett enda banrekord ute i världen, där de bästa förarna finns.
valmers skrev:HRC tycker annorlunda.
Kan bara än en gång konstatera att gatklasserna har samtliga RR-banrekord i Sverige. Inte ett knivskarpt chassi eller överlägset vikt/effektförhållande så långt ögat når.
Visst, men gathojarna är ju bevisligen snabbare.Nyteknik skrev:Du behöver inte raljera så jävligt. Kom till Sviestad någon tisdag i vår så ska du få testa min Honda 250 och upptäcka att det knivskarpa chassiet faktiskt är mer än något att skoja om.
Faktum är att HRC inte bjöd in någon AMA-förare att testa deras RC211V efter avslutad säsong utan Pedrosa (från 250) och Dovizioso (från 125).
valmers skrev:Aha, så förarna i gatklasserna i Sverige är mycket bättre än förarna på de knivskarpa mopparna?
Chris Ash skrev:Nja, skillnaderna i varvtider är i princip försumbara. Vill dessutom minnas att 250 var snabbast på både Falkenberg och Knutstorp.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |