Jag bor i Jordbro. En händelserik dag luktar det vitlök och/eller curry i trapphuset.
Ingen halal-slakt i trappen? Vilken besvikelse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor i Jordbro. En händelserik dag luktar det vitlök och/eller curry i trapphuset.
Brf Pluto var det, för de som är hemmastadda i Tyresö...
När jag bodde i Tyresö för 10 år sen hade vi lite spännande grannar. Det var nämligen så att soc och kommunen ägde en del av lyorna runtom, och där placerades människor med lite behov av stöd. 90% syntes och hördes aldrig, men de sista 10...
QUOTE]
Granängsringen?
Jag har en chaj i huset rätt över, som ofta springer runt i alla olika klädersformer..
Näck, enbart trosor, enbart bh ibland även påklädd osv osv.
Till dessa outfitsen brukar hon även stå o vad jag tror klippa tånagler i köksvasken. Och detta kan vara rätt trevligt o titta på spec när hon e naken.
Amen UÄRK!! Klipper hon TÅNAGLARNA i vasken!!??? Jag hoppas inte du käkat middag hos henne någon gång farfar!?
Bor man på första våningen så har man inte så mycket att se in i.Men kan tänka mig mina grannar i huset mitt emot har massa roligt att kolla på.
Jag har en arbetskamrat som fick vattenskada i badrummet, han fick tillgång till en toalett i källaren. Söndagsmorgnar då han vaknade och var bakis brukade han slå en sjua i vasken.
Amen UÄRK!! Klipper hon TÅNAGLARNA i vasken!!??? Jag hoppas inte du käkat middag hos henne någon gång farfar!?
Förstår jag rätt nu om att du lagar din mat i vasken?
Känns ju spontant som att det skulle gå att utföra med gasbrännare under i skåpet.![]()
Nej, men du förbereder maten VID vasken. Sköljer grönsaker, skalar potatis osv osv. Du har tallrikar, glas o bestick i vasken. Mysigt o ha massa tånaglar liggandes runt/i vasken.![]()
Och man borstar tänderna VID toaletten..
Nyckelordet här är vid.
tycker i vilket fall som helst att det är ofräsh att klippa tånaglarna någon annanstans än på toaletten.
Nej, men du förbereder maten VID vasken. Sköljer grönsaker, skalar potatis osv osv. Du har tallrikar, glas o bestick i vasken. Mysigt o ha massa tånaglar liggandes runt/i vasken.![]()
Cheyer...
Vad är det för fel att klippa dom i garaget med sidavbitaren nu då?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |