Ser nästan overkligt ut. Som en demo till ett dataspel. Killen gör verkligen inga fel. Men jag tror inte någon kan beskylla Ari för att ta det safe. Resan upp til Pikes Peak är för mig helt oslagbar, spöket kan köra om hur många lastbilar han vill han: Han hade skitit i byxorna efter en tur med Ari .
En grej som jag undrar lite öve är varför kartläsaren hela tiden säger "..maybe". Om jag vore rally förare skulle jag inte vilja höra "sväng vänster, kanske" i 150+ på grus. Men det kanske bara är jag.
Med Pantera - Uplift i lurarna kör jag minst lika bra i firmans Ford Transit.
Vilken SAAB?
Vore det inte kul att se vad Vale kunde göra med valfri hoj på samma stäcka (manx). Vad tror ni, hade han haft en chans? Dagens Ultra Super Yamaha M1 borde slå en gammal Opel Manta eller?

En grej som jag undrar lite öve är varför kartläsaren hela tiden säger "..maybe". Om jag vore rally förare skulle jag inte vilja höra "sväng vänster, kanske" i 150+ på grus. Men det kanske bara är jag.
Med Pantera - Uplift i lurarna kör jag minst lika bra i firmans Ford Transit.

Klart fränaste saaben genom tiderna![]()
Vilken SAAB?
Vore det inte kul att se vad Vale kunde göra med valfri hoj på samma stäcka (manx). Vad tror ni, hade han haft en chans? Dagens Ultra Super Yamaha M1 borde slå en gammal Opel Manta eller?
Last edited: