aprilia vill ha en film=)

men för f*n få upp filmen snart!!! :hördu :pangihuve



Edit: du har en vecka.. läggs den inte upp så bannar vi dej! :7peta :3freak ¨




:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 
Last edited:
så jävla dålig stil... ja läste denna tråd för första gången nu o de va jhu inte 1 undanflykt.. tror inte man klarar sig med 7 heller... ja tror du ljuger moppefukko! :fatta! :kocko :7peta :brinnerup
 
Okej kvaliten gjorde ja så liten som möljligt anpassad efter mobilkameran så den blev bara 12mb, håller på att ladda upp :rolleyes:

Klart:
http://sporthoj.years2.com/Nsrskit.wmv

Rekommendationer: Se filmen i litet fönster, inte fullskärm. Pga upplösningen.

Fråga: Visst slirar mina lameller?

Ni som undrar: Varför liknar den inte din mc på din avatar? Jo för att det hålls på att byggas om nu över vintern, allt är gott som klart. Beställt hem färg och delar osv.
 
Last edited:
stoooffe skrev:
:mad:

Jippi d va på tiden! :banana

Man började ju nästan gråta när eftetexten kom :rodnar

Ahh ja vet :( Men de känns så förjävligt av mig att låta er alla vänta på den.. Ja ångrar de verkligen! Men skolan har tagit mycket tid, och hjälpte en kompis me bilen så den skulle gå igenom besiktningen. Sen skulle tjejen in på ett hörn med.. Men Aja, ska lova er en hetare och grymmare film till sommaren :)

FÖRLÅT FÖR JAG DROG UT PÅ TIDEN OCH SVEK ER RUNT 5 GÅNGER FÖRLÅT! :(
 
Pr0bz skrev:
Ahh ja vet :( Men de känns så förjävligt av mig att låta er alla vänta på den.. Ja ångrar de verkligen! Men skolan har tagit mycket tid, och hjälpte en kompis me bilen så den skulle gå igenom besiktningen. Sen skulle tjejen in på ett hörn med.. Men Aja, ska lova er en hetare och grymmare film till sommaren :)

FÖRLÅT FÖR JAG DROG UT PÅ TIDEN OCH SVEK ER RUNT 5 GÅNGER FÖRLÅT! :(


hehe jag har faktiskt oxå provat filmat med mobil=) tejpade fast den på nyckeln lite oseriöst=)=) hur fick du in den på datorn

MVh Tomas :D
 
2hjul skrev:
hehe jag har faktiskt oxå provat filmat med mobil=) tejpade fast den på nyckeln lite oseriöst=)=) hur fick du in den på datorn

MVh Tomas :D

Beror på va du har för mobil ju, om den har ir så en irmottagare eller en kabel till just din telefon eller om du har bluetooth. Gå till närmaste affär som säljer elektronikprylar typ som onoff, där finns det :)
 
"Nu kommer då Kim här i uppskattningsvis 150, dra åt helvete" HAHAH :banana
 
funderar på om jag ska försöka få ner storleken på min film som jag redigerat utav en del killars här på forumets filmer samt en del annat.. min första redigering :hihi

om inga misstycker att jag har regigerat med deras filmer så lägger jag gärna upp den :näsblod

men jag fattar inte hur min film som är 3 min lång kan bli 900 meg!! :4skrika

jag använder vegas 4.0 :3freak

Edit: ok nu är de färdigt :banana

Edit2: :3freak nu blev filmen 4.13 gb :4skrika :3freak :näsblod

Edit3: yeah! :banana 65 mgb!!

Edit4: http://sporthoj.years2.com/Nicco första redigering.avi
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top