AndersJohansson
Ny medlem
Ogre skrev:jag säger samma sakdet låter iaf inte som några 11000 varv
Upp till bevis då, det går ju inte bara att snacka

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ogre skrev:jag säger samma sakdet låter iaf inte som några 11000 varv

PEPPO! skrev:Roligt klipp, snygg hoj också
Har inte så bra koll på hur hojarna går avstrypta trimmade osv...
Var den här endast avstrypt eller?

Pr0bz skrev:Måste varit strypt för den lät som min brors moped
När jag får hem fars miniDV kamera ska ni få se på äkta nsr![]()
AndersJohansson skrev:Men lägg upp en film då, du har inte tänkt på att ljudet blir annorlunda på film då?
Pr0bz skrev:Själv kör man en Honda Nsr R 125 från -91 Inget värsting men duger bland 125or iaf =), toppar 160-170, 0-100 på 5-6sek. Tar nog din buell lätt

Pr0bz skrev:Nej de blir det inte=) Men när vi får hem kameran så, max 1 vecka sen får ni filmen ;D

Pr0bz skrev:Nej de blir det inte=) Men när vi får hem kameran så, max 1 vecka sen får ni filmen ;D

AndersJohansson skrev:Jag väntar....![]()

Pr0bz skrev:Nej de blir det inte=) Men när vi får hem kameran så, max 1 vecka sen får ni filmen ;D

Koskela skrev:Nu ska vi se killen som har en riktig dunder 125![]()
Ta med lite bakhjuls åkning på samma gång![]()

Pr0bz skrev:Ursäkta allihopa att ja inte har fått fram någon film, men ja ligger här med körtelinflammation och 30C feber, ställt in uppkörning och allt. Förväntas att bli frsik inom 1-1½vecka då garanterar jag en film!
flexbert skrev:Konstig feber som går ner i grader :S
Du lär ju vara död eller någont sånt om du är 30grader?

Pr0bz skrev:Tycker hojen verkar lite slö, men det kanske är för att det inte är en nsr =)

mc-hjalte skrev:Aah, ja funderade osså på det...![]()
AndersJohansson skrev:

shoik skrev:
flexbert skrev:Konstig feber som går ner i grader :S
Du lär ju vara död eller någont sånt om du är 30grader?
Pr0bz skrev:Menade 39C feber, körtelinflammation = Körtelfeber![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |