aprilia vill ha en film=)

PEPPO! skrev:
Roligt klipp, snygg hoj också :)
Har inte så bra koll på hur hojarna går avstrypta trimmade osv...
Var den här endast avstrypt eller?

Måste varit strypt för den lät som min brors moped :hihi

När jag får hem fars miniDV kamera ska ni få se på äkta nsr :D
 
Pr0bz skrev:
Måste varit strypt för den lät som min brors moped :hihi

När jag får hem fars miniDV kamera ska ni få se på äkta nsr :D

Men lägg upp en film då, du har inte tänkt på att ljudet blir annorlunda på film då?
 
AndersJohansson skrev:
Men lägg upp en film då, du har inte tänkt på att ljudet blir annorlunda på film då?

Nej de blir det inte :P =) Men när vi får hem kameran så, max 1 vecka sen får ni filmen ;D
 
Pr0bz skrev:
Själv kör man en Honda Nsr R 125 från -91 Inget värsting men duger bland 125or iaf =), toppar 160-170, 0-100 på 5-6sek. Tar nog din buell lätt

kaxig va han visst men få se på dunder maskinen nu då :tummenupp , :rofl
 
Pr0bz skrev:
Nej de blir det inte :P =) Men när vi får hem kameran så, max 1 vecka sen får ni filmen ;D

Nu ska vi se killen som har en riktig dunder 125 :brinnerup

Ta med lite bakhjuls åkning på samma gång :7peta
 
Ursäkta allihopa att ja inte har fått fram någon film, men ja ligger här med körtelinflammation och 30C feber, ställt in uppkörning och allt. Förväntas att bli frsik inom 1-1½vecka då garanterar jag en film!
 
Pr0bz skrev:
Ursäkta allihopa att ja inte har fått fram någon film, men ja ligger här med körtelinflammation och 30C feber, ställt in uppkörning och allt. Förväntas att bli frsik inom 1-1½vecka då garanterar jag en film!


Konstig feber som går ner i grader :S
Du lär ju vara död eller någont sånt om du är 30grader?
 
flexbert skrev:
Konstig feber som går ner i grader :S
Du lär ju vara död eller någont sånt om du är 30grader?

Menade 39C feber, körtelinflammation = Körtelfeber :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top