aprilia vill ha en film=)

Håller på att redigera nu, men alltså fy de blir inga bra bilder ju, mobilkamera :D haha
 
Haha nu kommer jag göra er jävligt besvikna, stooffe kommer spotta blod på mig.
De där med häningen kanske jag inte ska ta på allvar hmm. :rolleyes:

Men det är såhär, jag har hälften av klippen på digitalkameran.
Och min mor har kablen (är hos farsan). Det är 6km till morsan, och hmm ja jag har ju inte hojkort än så jag vet inte hur jag ska få hit kablen. Ja kan hämta den imorgon på skolrasten, men då kommer den ju inte upp förän imorgon :( Vet inte hur jag ska göra annars.
 
Pr0bz skrev:
Haha nu kommer jag göra er jävligt besvikna, stooffe kommer spotta blod på mig.
De där med häningen kanske jag inte ska ta på allvar hmm. :rolleyes:

Men det är såhär, jag har hälften av klippen på digitalkameran.
Och min mor har kablen (är hos farsan). Det är 6km till morsan, och hmm ja jag har ju inte hojkort än så jag vet inte hur jag ska få hit kablen. Ja kan hämta den imorgon på skolrasten, men då kommer den ju inte upp förän imorgon :( Vet inte hur jag ska göra annars.

Cykla :fatta!
 
Pr0bz skrev:
Haha nu kommer jag göra er jävligt besvikna, stooffe kommer spotta blod på mig.
De där med häningen kanske jag inte ska ta på allvar hmm. :rolleyes:

Men det är såhär, jag har hälften av klippen på digitalkameran.
Och min mor har kablen (är hos farsan). Det är 6km till morsan, och hmm ja jag har ju inte hojkort än så jag vet inte hur jag ska få hit kablen. Ja kan hämta den imorgon på skolrasten, men då kommer den ju inte upp förän imorgon :( Vet inte hur jag ska göra annars.



:mad:
 
Pr0bz skrev:
Haha nu kommer jag göra er jävligt besvikna, stooffe kommer spotta blod på mig.
De där med häningen kanske jag inte ska ta på allvar hmm. :rolleyes:

Men det är såhär, jag har hälften av klippen på digitalkameran.
Och min mor har kablen (är hos farsan). Det är 6km till morsan, och hmm ja jag har ju inte hojkort än så jag vet inte hur jag ska få hit kablen. Ja kan hämta den imorgon på skolrasten, men då kommer den ju inte upp förän imorgon :( Vet inte hur jag ska göra annars.


hur spelade du in filmen då om du inte får köra på allmänna vägar? :va
På en parkering eller????
 
Pr0bz skrev:
Haha nu kommer jag göra er jävligt besvikna, stooffe kommer spotta blod på mig.
De där med häningen kanske jag inte ska ta på allvar hmm. :rolleyes:

Men det är såhär, jag har hälften av klippen på digitalkameran.
Och min mor har kablen (är hos farsan). Det är 6km till morsan, och hmm ja jag har ju inte hojkort än så jag vet inte hur jag ska få hit kablen. Ja kan hämta den imorgon på skolrasten, men då kommer den ju inte upp förän imorgon :( Vet inte hur jag ska göra annars.


Hämtat rullen nu?


:mad:
 
Pr0bz skrev:
Haha nu kommer jag göra er jävligt besvikna, stooffe kommer spotta blod på mig.
De där med häningen kanske jag inte ska ta på allvar hmm. :rolleyes:

Men det är såhär, jag har hälften av klippen på digitalkameran.
Och min mor har kablen (är hos farsan). Det är 6km till morsan, och hmm ja jag har ju inte hojkort än så jag vet inte hur jag ska få hit kablen. Ja kan hämta den imorgon på skolrasten, men då kommer den ju inte upp förän imorgon :( Vet inte hur jag ska göra annars.


Du satt ju och redigerade nyss ju :7peta
 
Pr0bz skrev:
Haha nu kommer jag göra er jävligt besvikna, stooffe kommer spotta blod på mig.
De där med häningen kanske jag inte ska ta på allvar hmm. :rolleyes:

Men det är såhär, jag har hälften av klippen på digitalkameran.
Och min mor har kablen (är hos farsan). Det är 6km till morsan, och hmm ja jag har ju inte hojkort än så jag vet inte hur jag ska få hit kablen. Ja kan hämta den imorgon på skolrasten, men då kommer den ju inte upp förän imorgon :( Vet inte hur jag ska göra annars.

Har du inte fått upp filmen än :fatta!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top