Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Pr0bz skrev:Håller på att redigera nu, men alltså fy de blir inga bra bilder ju, mobilkamerahaha
flexbert skrev:Har du spelat in en film med mobilkamera som du sitter och redigerar?

Sukalimpan skrev:jaja skitsamma om de e mobil lr ine se te att få upp han nu!
glock![]()
Pr0bz skrev:Haha nu kommer jag göra er jävligt besvikna, stooffe kommer spotta blod på mig.
De där med häningen kanske jag inte ska ta på allvar hmm.![]()
Men det är såhär, jag har hälften av klippen på digitalkameran.
Och min mor har kablen (är hos farsan). Det är 6km till morsan, och hmm ja jag har ju inte hojkort än så jag vet inte hur jag ska få hit kablen. Ja kan hämta den imorgon på skolrasten, men då kommer den ju inte upp förän imorgonVet inte hur jag ska göra annars.

Pr0bz skrev:Köp en cykel åt mig då![]()
Pr0bz skrev:Haha nu kommer jag göra er jävligt besvikna, stooffe kommer spotta blod på mig.
De där med häningen kanske jag inte ska ta på allvar hmm.![]()
Men det är såhär, jag har hälften av klippen på digitalkameran.
Och min mor har kablen (är hos farsan). Det är 6km till morsan, och hmm ja jag har ju inte hojkort än så jag vet inte hur jag ska få hit kablen. Ja kan hämta den imorgon på skolrasten, men då kommer den ju inte upp förän imorgonVet inte hur jag ska göra annars.
Pr0bz skrev:Haha nu kommer jag göra er jävligt besvikna, stooffe kommer spotta blod på mig.
De där med häningen kanske jag inte ska ta på allvar hmm.![]()
Men det är såhär, jag har hälften av klippen på digitalkameran.
Och min mor har kablen (är hos farsan). Det är 6km till morsan, och hmm ja jag har ju inte hojkort än så jag vet inte hur jag ska få hit kablen. Ja kan hämta den imorgon på skolrasten, men då kommer den ju inte upp förän imorgonVet inte hur jag ska göra annars.

Pr0bz skrev:Haha nu kommer jag göra er jävligt besvikna, stooffe kommer spotta blod på mig.
De där med häningen kanske jag inte ska ta på allvar hmm.![]()
Men det är såhär, jag har hälften av klippen på digitalkameran.
Och min mor har kablen (är hos farsan). Det är 6km till morsan, och hmm ja jag har ju inte hojkort än så jag vet inte hur jag ska få hit kablen. Ja kan hämta den imorgon på skolrasten, men då kommer den ju inte upp förän imorgonVet inte hur jag ska göra annars.
Pr0bz skrev:Haha nu kommer jag göra er jävligt besvikna, stooffe kommer spotta blod på mig.
De där med häningen kanske jag inte ska ta på allvar hmm.![]()
Men det är såhär, jag har hälften av klippen på digitalkameran.
Och min mor har kablen (är hos farsan). Det är 6km till morsan, och hmm ja jag har ju inte hojkort än så jag vet inte hur jag ska få hit kablen. Ja kan hämta den imorgon på skolrasten, men då kommer den ju inte upp förän imorgonVet inte hur jag ska göra annars.

Pr0bz skrev:Haha nu kommer jag göra er jävligt besvikna, stooffe kommer spotta blod på mig.
De där med häningen kanske jag inte ska ta på allvar hmm.![]()
Men det är såhär, jag har hälften av klippen på digitalkameran.
Och min mor har kablen (är hos farsan). Det är 6km till morsan, och hmm ja jag har ju inte hojkort än så jag vet inte hur jag ska få hit kablen. Ja kan hämta den imorgon på skolrasten, men då kommer den ju inte upp förän imorgonVet inte hur jag ska göra annars.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |