Aprilia V4 Bild!(äkta denna gång)

Det blir ingen ny hoj detta året! Kommer absolut ha en sådan läckerbit 2009 istället. Den som väntar....

Mvh//ZS

Jo den låter rejält gott!

Men återigen, har någon fakta gällande om den kommer ut som gathoj och isåfall med vilka specifikationer gällande vikt och effekt? Kanske vet alla redan allt om deta men jag har inte sett någon information...

/D.

Men återigen, har någon fakta gällande om den kommer ut som gathoj och isåfall med vilka specifikationer gällande vikt och effekt? Kanske vet alla redan allt om deta men jag har inte sett någon information...

/D.

Tanken är ju att hojen skall tävlas med i superbike och då måste de göra ett antal gathojar. I superbiketrim talades det om ca 220 häst. Hittar bara gamla nyhter på nätet tyvärr.

Tanken är ju att hojen skall tävlas med i superbike och då måste de göra ett antal gathojar. I superbiketrim talades det om ca 220 häst. Hittar bara gamla nyhter på nätet tyvärr.

Tack för svaret! Då har man bättre koll, visste inte vilka planer de hade med hojen. Den ser grymt fin ut men det gör i.o.f.s de flesta i racekostym. Det som är lite spännande är V4 konfigurationen. Antar att den kommer att kosta gott om klöver även i gatversion. /D.

Varför finns de inga bilder bakifrån? Annars verkar de vara en fet hoj!:tuttar

Satan! Vilken hoj :D

/D.

det har ju sagts att den ska ha 200 hk, och 220hk, sen att den ska ha över 200 i raceutförande...
Att den dom ska köra WSB med -09 har över 200 är ju en självklarhet, finns ingen hoj där med mindre nu.
200+ i gatversionen borde ju va det enda som är värt för dom att slå sig för bröstet om innan den kommit ut.

Tycker mig minnas ett uttalande om att den ska byggas till olika spec från fabrik, gata, race, vm-race etc, utifrån olika kit-nivåer och prislappar.

Tycker hojen ser mkt snygg ut i helhet.
MEN är det bara jag som tycker ramen ser ut som från stenåldern? :va

Ful ram och ful sving. Resten var väl ok.

Vikt?

Last edited:
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti