Aprilia V4 Bild!(äkta denna gång)

Ska bli kul att se Biaggi på den :tummenupp

tycker precis likadant, det tredje lyset fram ser ju bedrövligt ut på en annars mycket maffig hoj. Hade vart mycket råare om det bara var ett luftintag i mitten.

Grymmaste hojjen, men den ser dyyyr ut! Hoppas på att få se en i vitt eller annan ljus färg
5 av 5 toasters till Aprilia!

Näe, fronten är riktigt ful asså. Synd på en säkert grym hoj. Gissar att Tuono med sin halvkåpa kommer att se ännu värre ut.

skitsnygg .. jag hade däremot inte köpt den för den enkla anedningen att du ALDRIG kan skjutsa någon. Hondas VFR 1000 kanske kommer snart och den har nog en passagerarsits ..

VFR1000 är väl ganska mycket myt, men jag håller med om det du skriver ang prillan. Verkar som dom förpassar de som vill ha med passagerare till kommande Tuono? Synd isf...

När jag höll på att kolla på motorcyklar visade jag min fru en SS hoj med kåpa över passagerarsitsen, då hon brister ut helirriterad : "du köper inte en sån hoj! Var ska jag sitta ?? "

Precis som Ducati har Aprilia folk mellan 30 och 40 som målgrupp. Dessa brukar ha familj, så frågan är hur många som struntar i att köpa den på grund av "prillan"

När jag höll på att kolla på motorcyklar visade jag min fru en SS hoj med kåpa över passagerarsitsen, då hon brister ut helirriterad : "du köper inte en sån hoj! Var ska jag sitta ?? "

Precis som Ducati har Aprilia folk mellan 30 och 40 som målgrupp. Dessa brukar ha familj, så frågan är hur många som struntar i att köpa den på grund av "prillan"

Köp två en till frugan och en till dig :tummenupp , då va det problemet löst :näsblod

Varför i hela världen skulle du köpa en RSV4 och skjutsa på den? :huvet

Lite photoshop bilder men ändå... :tuttar

Bifogat

• apriliarsv4_2009blk.jpg
    apriliarsv4_2009blk.jpg
    158.2 KB · Visningar: 58
  • apriliarsv4_2009wht.jpg
    apriliarsv4_2009wht.jpg
    159.7 KB · Visningar: 64
  • apriliarsv4_2009blu.jpg
    apriliarsv4_2009blu.jpg
    164.9 KB · Visningar: 50
  • apriliarsv4_2009gold.jpg
    apriliarsv4_2009gold.jpg
    172.9 KB · Visningar: 52
  • apriliarsv4_2009green.jpg
    apriliarsv4_2009green.jpg
    166.3 KB · Visningar: 52
  • apriliarsv4_2009pink.jpg
    apriliarsv4_2009pink.jpg
    169.2 KB · Visningar: 50
Snackade med en återförsäljare och han trodde att r modellen kommer med en liten bönepall.Så det ska nog gå att ta med någon om man vill det.
Blir nog ingen bekväm resa men det är ju deras problem:D
Den verkar gå som ett skott iaf..:yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey