Aprilia V4 Bild!(äkta denna gång)

big_01327.jpg


Nu verkar det finnas ett datum också. Äntligen! Ska bli jäkligt intressant och se var den hamnar prismässigt. http://www.aprilia.com/home.asp?lin2=ita
/R

Jösses, det är ju samma dag som jag fyller 30. Det måste vara ett tecken! :banana
 
Enligt en aprilia handlares ryckte så kommer den hamna under 200k.. men vi får se som du sa.. Troligt viss så kommer det blir 3-4 olika modeler...

1.En dyr värsting som t.ex Mille SP/Nera som kommer ha allt av det finna bara kolfiber, öhlins överallt, oz fälgar m.m + hårdare trimmad motor och den kommer göras i begränsad upplaga.

Pris: <-300k
2. En model med bara öhlins fram och inge kolfiber men fortfarande V4an.

Pris: <-180k
3. En model med öhlins överallt + lite kolfiber.

Pris:<-200k
4. En streetfighter model som Touno.
Pris:<-160k

Men det här är bara gissningar.... troligviss så kommer ej alla släpas samma år.
Det mesta är ju rykten men jag kan inte låta bli att drömma om nummer 4.
En 200 hästars Tuono med big bang 4:a...herreminskapare vilket underbart monster det kunde bli!!:skrämd :Rockbanan
Osannolikt men drömma kan man ju alltid...
 
Den röd/svarta är ju gudomligt snygg:drool hmm måste bara ta med en sådan i 2009 års budget.
 
Kan bara hålla med och säga samma sak om den svarta oxå... Väck med nr plåten och huggern och dit med ett gp blås utan dämpning :D så är man nog lycklig ett bra tag!
 
Mera bilder o info!

Aprilia have revealed that the new RSV4 weighs in at 190kg fully fueled, which incidentally is 9kg less than a Honda CBR1000RR Fireblade weighs with an empty tank.

The RSV4 will be available in 2 versions- the higher spec Factory version will feature better suspension and brakes, but both have adjustable engine mounts allowing the engine to be moved 10mm up or down, as well as a movable swingarm pivot and a changeable head stock angle.


:yoparty :yoparty

http://www.motorcyclenews.com/MCN/N.../september/15-21/sep2008-rsv4-launch-picture/

01rsv4launch.jpg


Swedie när får du V4an? :pannkyss
 
Last edited:
vänta till beamer släpper sin

rotax e ju för fan skoter motorer
 
Last edited:
Hmm.. nu ska man bara vänta tills den kommer till sverige så man kan se skönheten live :kär


//Dio
 
Äntligen börjar dom göra en hoj som ser ut som en racer och inte som nån jävla överjäst kanelbulle som dom andra mille r.
 
ååå...en svart vill jag ha. Matt svart! Köper den röda och lackar om kåporna :P

Näää, det behövs inte...ser på den röda nu på min 22" skärm full upplösning ååååååå...
 
Last edited:
skitsnygg .. jag hade däremot inte köpt den för den enkla anedningen att du ALDRIG kan skjutsa någon. Hondas VFR 1000 kanske kommer snart och den har nog en passagerarsits ..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top