Aprilia Tuono V4

Varför??

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Finns mkt konstigt folk :)

Med tanke på att även Supeduken är spegelvänd så är det nog snarare så att hela filmen blivit spegelvänd av någon anledning.
Någon med mer koll på hur det fungerar med kompatibilitet mellan olika filformat kan säkert förklara vad det beror på.

Ser dock jäkligt fel ut.

7d962c20f103f9c576f562cf6de9795d.jpg

Måste sluta köpa grejer och börja sätta dom på hojen.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Jag är lite nyfiken på vad man får ge för en service på 100 mil runt om i vårt avlånga land. Några som gjort nyligen och som vill dela med sig prisuppgifter?

3000 fick jag ge på mc-delen i e-tuna. Svettigt enligt mig, men jag var desperat då i.o.f.s. Probike syd svarade inte ens på varken tfn. eller mail.

Fick hojen tvättad också utan att jag sade nånting, så det gav lite mervärde å.a.s. :)

Mina servicepriser;

Ska jag göra det (dvs åt någon annan) så ligger 2000,4000...mil på ca 6500kr. Om det behöver justeras.

1000, 3000...mila på 1795

Sen finns det vissa tidsrelaterade intervall (bromsvätska, gafflar osv) som kan tillkomma på endera.

Last edited:
Bytte drev från 16 till 15 på min V4 igår. Såg då att originaldrevet hade gummi på båda sidor, vet någon vilken funktion det fyller? Och behövs det?

Antar att det är för lite ljuddämpning och kanske lite vibrationsdämpning med mjukare ingrepp på kedjan. Har sett det på en del andra andra originaldrev, bl.a. Falco:n jag hade.

Men nödvändigt är det knappast.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...