Aprilia Tuono V4

Har inte bestämt än.
Men det tar väl ca 3h dit så säg att vi är där runt 17-18
Vad säger du Stanko?

Ni som kör med R&G kraschpuckar, har ni de "enkelmonterade" eller de som sitter med två fästpunkter? Det senare alternativet känns mer gediget, men kostar en slant mer. Jag antar att det är värt de extra hundralapparna eller vad säger ni?

Ni som kör med R&G kraschpuckar, har ni de "enkelmonterade" eller de som sitter med två fästpunkter? Det senare alternativet känns mer gediget, men kostar en slant mer. Jag antar att det är värt de extra hundralapparna eller vad säger ni?

Jag kör med den "fetare" versionen. Jag är nöjd.

ImageUploadedByTapatalk1435930537.925367.jpgImageUploadedByTapatalk1435930555.613159.jpgImageUploadedByTapatalk1435930573.330675.jpgImageUploadedByTapatalk1435930587.617091.jpg

Så... Mycket nytt godis som åkte på Inför smc dagar i Norge.

GP shift var riktigt skönt vid acceleration måste jag säga. Ska bara vänja mig att växla ner uppåt.

Klara SC-systemet av db-krav på bana? Eller är norrbaggarna inte lika hårda som här hemma?

DB killer ligger i, tyckte inte att det låter så mycket mer. Bara lite djupare under acceleration. Jag tycker också att motor faktiskt går mjukare (läs inte lika ryckigt) i T läget. Ska dock sägas att jag bara har kört 4 mil på helt nya däck så riktiga recensionen kommer efter Norge.

Last edited:
Hur många är det som ska till rudskogen nästa vecka?
Vilka steg å fart grupp är ni anmälda till?
Ska själv köra måndag - tisdag, steg 4 snabb.

Trevligt med fler V4or på banan :yoparty:yoparty:yoparty

Ni som ska till rudskogen och ska köra måndag och tisdag, är ni intresserade av depåbox? Vi är 4 st än så länge men det är alltid trevligare med fler och billigare :hihi

Jag hyr gärna in mig i boxen på tisdag.
Blir vi bara två Stanko på onsdag blir det för dyrt för mig. Klarar mig utan däckvärmare då.

Då kan jag också vara med på tisdag. Har inte värmare alls. Men det är skönt med skugga.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...