Aprilia Tuono V4

I ordning:

Tuono 1000: (R)oad - (S)port - (T)rack

Tuono 1100: (S)port - (T)rack - (R)ace


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Förresten, skiljer de nå i effekt mellan lägena?

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
 
På 1000 har väl R (road) mindre effekt med original ECU?
Är det inte så på 1100:an?
 
Jag och några till har skickat våra ECU:er till Gabro i Italien.
Kör nu mest "mellanmappen" sport som är snäll och fin men bra kräm.
Track är nästan för våldsam, typ SD990 original. Jävligt kul, men svår att busa med enligt mig (läs wheelie).
Kör även sport på bana då av/på blir nervöst i kurvorna.
 
Rätt svar!
Finns en factory på blocket!
Nån här tror jag.
 
Nu har jag gått och blivit ägare till en Vit V4R från 2014!
Helt såld än så länge.. detta kommer bli en bra sommar :D
 
Till er som inte tankar så ofta, hur löser ni vätskepåfyllningen under rundan?
Har ni vatten med er i en väska
eller snurrar ni in på ett litet fik, cafe
för att hålla kroppen i balans?
 
Till er som inte tankar så ofta, hur löser ni vätskepåfyllningen under rundan?
Har ni vatten med er i en väska
eller snurrar ni in på ett litet fik, cafe
för att hålla kroppen i balans?

Eftersom Tuonon är så pass törstig och har liten tank brukar det sällan vara ett problem med för lång tid mellan stoppen...
 
Back
Top