TERMINATOR skrev:någon som vet om jag kan ha mina serbing dämpare om jag skulle ha hightpipes
Varför inte??
böj röret lite extra bara... sen får du göra ett stag som håller fast skiten...
räkna med att inte kunna skjutsa...'
'
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TERMINATOR skrev:någon som vet om jag kan ha mina serbing dämpare om jag skulle ha hightpipes
TERMINATOR skrev:någon som vet om jag kan ha mina serbing dämpare om jag skulle ha hightpipes
twinner skrev:.....sidan 3? Nä! så ska det inte vara![]()
mikcar skrev:Hu nä! KaZ har fått sina Akrarör och så är han inte hemma....Och lördag ser ut å bli strålande väder... Så tippar att han kommer dundrandes ned till dig snart och får sin hoj servad och ommappad på Tejbys... Kanske jag skulle hänga på...
Mackan, hur blev det med din hoj nu... inlösen eller?
TERMINATOR skrev:någon som vet om jag kan ha mina serbing dämpare om jag skulle ha hightpipes

mikcar skrev:Hu nä! KaZ har fått sina Akrarör och så är han inte hemma....Och lördag ser ut å bli strålande väder... Så tippar att han kommer dundrandes ned till dig snart och får sin hoj servad och ommappad på Tejbys... Kanske jag skulle hänga på...
Mackan, hur blev det med din hoj nu... inlösen eller?

KaZ skrev:nu ska dom på!!!
Brum brum bröööööl!![]()
KaZ skrev:MUAHAHAHAHAHAHA!
säger inte mer än detta:
Akra + renegade = LJUD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
släng er i väggen duccar å tillrar...![]()
*bara skrattar*

Vadå, renegade står ju för sin slogan: Full gas spar tidTLRR skrev:Renegade vad är det för skräp ?![]()

Triggerhappy skrev:Vadå, renegade står ju för sin slogan: Full gas spar tid![]()
![]()
Mmmmmmmm lite, Falcowoman är ditt nya namnbikerwoman skrev:Haha, blev du inspirerad efter att ha sett bilder på min skönhet???
Falcowoman/![]()
Don Tomaso skrev:GLASS?! Brr..nog det sista jag tänkte på vid den tidpunkten. Bilden tagen 17.45 på 76:an utanför Forsmark från en busskur.. Ösregn o ca. 8 grader..Har precis fått upp värmen nu..![]()
Annars har jag bara haft "molto bene" i Gävle (norrland för vissadenna vecka. Skickar me "belle" höstbilder från "motodromo" Hallstavik- Hargshamn o Sandvikstrakten... Säsongen fortsätter...med risk för frost o vattenskador
![]()
jocke i köping skrev:om du nu är ute o åker så ta en sväng till E-tuna o besök ruskträffen vet ja,, brukar finnas en del fina lok där åxå,,
du hittar adressen i smc kalendern,,,![]()
![]()
![]()
Bangar du de ca 7 milen det är tor Köping- E-tuna? Tänk OM solen skiner från klarblå himmel nån dag denna helg? bikerwoman skrev:Bra att du försvarar gamla Bettan
![]()
Förresten, vad tog vår hojtur vägen?

Triggerhappy skrev:Vadå hörde du inte att jag tutade när jag körde om![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |