mikcar skrev:Ska jag köra in den åt dig så ställer jag av min ett tag... ?![]()
Ja, den va juh trolig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mikcar skrev:Ska jag köra in den åt dig så ställer jag av min ett tag... ?![]()
KaZ skrev:Ja, den va juh trolig!![]()
![]()
jocke i köping skrev:Jag ska till kristiansund i NOrge i helgen,, så jag kan köra in den![]()
jag har ju snart kört 800 mil sedan 31/7 så den e ju inkörd redan,, mot lätt ersättning så gör jagdet frivilligt.![]()

Mr San skrev:Jo tänkte bara ,, hmmm jo hur laddar man upp en bild här på sin lilla leksak !?
![]()
TERMINATOR skrev:Tjen på er, fråga!! vad ingår och görs på en 4000 service på sl 1000 falco??
KaZ skrev:vet inte... har inte fått den än!
KaZMikcar
![]()
Men jag tror att det känns ok!![]()
#Olsson# skrev:Står det inte i manualen? Annars finns nog dokument på www.serviceaprilia.com där alla är specat.
#Olsson# skrev:OK. Levereras den med allt snask monterat o konfigurerat? Jag tänkte på Axone, map, servicebuletin/cylinderbalansering, pc med map etc. Eller måste du plöja igenom allt?
Kevorkian skrev:Sitter å spånar lite i vad jag ska önska avi år.
Tänkte mig renegade air-kit, PCIII + lite karbongodis.
Nu till frågan: Vart kan man beställa ett renegade?
Är det rsvr.net som gäller om man vill ha karbon?
//Magnus
KaZ skrev:http://www.renegade-products.com/renegade/index.html
Coolfiber! finns på flera ställen och är dyrt som fan överallt!
KaZ
#Olsson# skrev:Står det inte i manualen? Annars finns nog dokument på www.serviceaprilia.com där alla är specat.
TERMINATOR skrev:shit jag kommer inte åt servicaprilia men någon kanske kan kolla i sin bok, jag är inte hemma utan på jobbet, ligger borta
KaZ skrev:vill du ha en liten bild under ditt namn, så klicka på min profil sen "Byt Avatar"
Ere en stor bild som du vill ska in i tråden vid texten du skriver så:
grå list som det står "Hantera medskickade filer" på
tjing
Kevorkian skrev:Har ett litet problem med min pipa.
Som ni ser har jag ett yoshimura och om ni tittar på bilden så har det uppstått en missfärgning. Är lite brons/guld-färgat längst ner.![]()
Har någon annan haft liknande problem? Är det någon som vet hur man får bort missfärgningen?
Kevorkian skrev:Har ett litet problem med min pipa.
Som ni ser har jag ett yoshimura och om ni tittar på bilden så har det uppstått en missfärgning. Är lite brons/guld-färgat längst ner.![]()
Har någon annan haft liknande problem? Är det någon som vet hur man får bort missfärgningen?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |