twinner skrev:Ska du göra då?
Ett 2 år projekt kanske...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
twinner skrev:Ska du göra då?
Kevorkian skrev:Måste bara få fråga om dom rackarns chipen som "alla" pratar om. Vad gör dom för något? Är det en måste-ha-grej för en milleägare? Bör man komplettera med något annat? Kostnad?
Är som ni kanske förstår ganska lostnär det gäller tuning, men vilka enkla ingrepp kan man göra för att sätta lite bättre sprätt på millen? Tycker inte alls att det behövs men skulle vara intressant att veta.
RSV_R skrev:Du gör den själv! Bara att ta fram sågen och kapa fenorna... Jag kapade mina och satt skylten på underlailen bakom den lilla bullen. Satt sidoblinkers från bil på sidorna av under kåpan.
En liten halv dålig bild...

Cale skrev:Apriliafolk är ett jäkla pack, åk inte med dem![]()
![]()
.. dags att åka till jobbet nu, tja!
KaZ skrev:jag å buster kör Gotland Ring på lördag!![]()
pjåår rejsing!
![]()
Party on 
twinner skrev:Aåfan.. det där var ju bara att glömma iom försäkringshelvetesföretag![]()
Se till att hålla er på bananParty on
![]()

KaZ skrev:Nja, varför de?
Jag kör oförsäkrat!
Gäller att ta det piano lixom... men riskerna är mindre än nån annan stans iaf!
inge grus, inga möten osv osv...
Borde vara lägre självrisk på bana t.o.m!
![]()
Men hetsen och vinnarnerven kommer att spänna på och.Möten...säg inte D

dalord skrev:Liten skylt har jag.. en alá bil skylt fast jätteliten som man sätter långt in.. syns rätt bra bakifrån faktiskt... men det är blinkarna jag inte vet vad jag ska göra av... den där lilla bullen vi pratar om finns inte på min "vanliga" Mille från -99![]()
Jag funderar på att göra ett litet stag som man kan sätta i "packväsk-plupparna" o sen sätta blinkarna i dem...
Slutar tidigt idag så det blir lite skruva efter jobbet..
Men man får inte missa studentröjet på stan sen.... finns det nått bättre än att sitta på en uteservering o dricka pilsner o samtidigt vila ögonen på ett par hundra sexiga helvita studenskor i alldeles för korta kjolar..![]()
![]()

twinner skrev:Jag har iaf ett likadant fäste som jag har över om du inte behagar lösa det själv![]()
dalord skrev:OK ... vad ska du ha fö den då??
Så här ser det ut med fenorna kvar...
twinner skrev:Tjenna!! hoppas det blir åkningar i sömmar.. Våran "twin/mullerträff" var rolig men antalet deltagare var riktigt dåligt.Det blev iaf fylla och! ja..fylla på öland då.
nuke_proof skrev:Har en mille r-02:a och är nu lite nyfiken på att montera powercommander.
någon som har erfarenhet av det på en mille????
Är det värrt pengarna?
Kan en vanlig dödlig montera det eller måste man lämna ifrån sig prylarna för att få det monterat? Gissar att i slutändan så måste det köras i bänk iallfall, eller????
Tacksam för lite hjälp![]()
Buster skrev:Nu är den provad på bana.
Buster skrev:Mille rules på Gotland ring
Nu är den provad på bana.
Nytt varvrekord satt på ringen 1:35.32
Toppjobbet var värt varenda spänn. Kul att äntligen köra förbi R1r på rakorna (och i kurvorna).
??Buster skrev:Mille rules på Gotland ring
Toppjobbet var värt varenda spänn. Kul att äntligen köra förbi R1r på rakorna (och i kurvorna).
Buster skrev:Mille rules på Gotland ring
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |