Inte inkommit inbjudan till mig än iaf,.. så fort jag har det i min ägo kommer det anslås på hemsidan http://lafamigliaaprilia.se
Däremot behöver du vara medlem oavsett. Det är ett medlemsevenemang.. så du kommer inte åt infon förrän då.
//Ordförande
La Famiglia Aprilia Svezia.
Nu återkom Ducce-klubben med ett annat svar:
"Ni kommer kunna anmäla er på samma sätt som de klubbanslutna, dock är inte allting helt klart i webshoppen än. Ni kommer få ett separat "konto" att anmäla er på."
Så chansen finns att man kan få vara med ändå!


