Aprilia-tråden

Tuono generation 1 vs. 2 Kört bägge?

Hur stor är skillnaden mellan -02-05 o 06-> egentligen?

Nån som kört bägge o kan berätta, teorin o gen 1 har jag koll på.

Fotpinnarna sitter ju ruggigt möe högre på den nyare tex.

Någon som kan fixa en bild kanske?

Sen funderar jag på denna, Men det är lite mer pengar.
http://www.blocket.se/ostergotland/Aprilia_rsv_1000r_mille_35425001.htm?ca=14&w=1

table_55-7726.jpg

Nummer 3 är o-ring för oljefilterlock. Vänster sida motor alltså.

Angående hojen; Åk och provkör. Känns den bra, ser allt bra ut så är den mest troligt just, bra :)

table_55-7726.jpg

Nummer 3 är o-ring för oljefilterlock. Vänster sida motor alltså.

Angående hojen; Åk och provkör. Känns den bra, ser allt bra ut så är den mest troligt just, bra :)
Ska försöka komma i väg nu i veckan om man har barnvakt =)
Hoppas på att man inte kommer hem tomhänt =)

Rev lite med hojjen i dag. Plockade av alla kåpor som ska förfinas efter förra ägern har gjort en lowside.
Hittade en Typ tempgivare på vänstra sidan som inte var inkopplad till någonting.Glömde ju kvar kameran i garaget så måste hämta den så ni kan se vad jag menar. =)
Söker även diverse kåpor och hållaren till instrumentet och framkåpan. om någon vet om någon som har en til salu?

Som sagt. Älskar maskinen ljudet är som jag sagt innan inte att leka med =)

Rev lite med hojjen i dag. Plockade av alla kåpor som ska förfinas efter förra ägern har gjort en lowside.
Hittade en Typ tempgivare på vänstra sidan som inte var inkopplad till någonting.Glömde ju kvar kameran i garaget så måste hämta den så ni kan se vad jag menar. =)
Söker även diverse kåpor och hållaren till instrumentet och framkåpan. om någon vet om någon som har en til salu?

Som sagt. Älskar maskinen ljudet är som jag sagt innan inte att leka med =)

Temgivaren mäter lufttemp, skall sitta i ena luftkanalens galler.

Då är det dags att Blimedlem :D på La Famiglia Aprilia :tummenupp

Har nu lagt up ett par bilder.
Var några med mobilen.
Tyvärr inga på högersidan där den var lowsidead.
Ingen som har tips om bra mc skrot där man kan fixa alu ställningen som håller instrumentet och frontkåpan?

Även andra delar.

Har nu lagt up ett par bilder.
Var några med mobilen.
Tyvärr inga på högersidan där den var lowsidead.
Ingen som har tips om bra mc skrot där man kan fixa alu ställningen som håller instrumentet och frontkåpan?

Även andra delar.

Skicka pm till mig vad du behöver för delar.. jag kan ha något som du behöver.

jag har lite funderingar ang Aprilia rsv. Har börjat spara ihop inför inköp av sporthoj till nästa säsong, mille av näst-senaste variant är riktigt intressant då det vore skoj att pröva något annat än rad4:a. Hur är reservdelstillgången på dessa om man råkar lägga den på nån bankörning? Verkstäder för avancerade problem, finns det bra ställen i sve? Är försäkringspremien i klass med jappsarna?

Back