Aprilia-tråden

mikcar skrev:
Det låter ju bra det! En stor stark det är vad min kropp behöver...

eh?? :va kan det vara så att du kommit ut ur garderoben???
Inget att skämmas över... men vågat att skriva det här.
Får man fråga hur stor och stark han skall vara? Kan ha några tips till dig på sånna! :arsele Nån som sett tvålen? :kär

mikcar skrev:
Sitter och garvar när jag drar på fullt på 2:an och den går upp på bakhjulet i 100 km/h ungefär :D

Jaha??? gör inte din mille det oxå? nehe... ja just det... du hade ju bara 108 på slangen... :7peta :D :tungan :rofl (jag ska iofs inte vara för kaxig just här... har inte bromsat min än, men va faaan... skit i det) Men med nuvarande drevning dvs 16/44 så ler man lika mycket på en nästan org. mille... lyfter fin fint på 2:an vid 100... noooo probs. med den tidigare sjuka kombinationen 15/44 så hoppade den upp på 3:an oxå utan att mixtra med varken koppling eller gas!

mikcar skrev:
Är jag tvungen att göra mig av med någon hoj så behåller jag Prillan självklart!

Skulle bara våga säga nåt annat!!! :D
 
KaZ är nu omdöpt på egen begäran till: HeinZ !
Varför: Ingenting,ingenting å sen ALLT !
Som en Ketchupflaska helt enkelt !
 
Triggerhappy skrev:
KaZ är nu omdöpt på egen begäran till: HeinZ !
Varför: Ingenting,ingenting å sen ALLT !
Som en Ketchupflaska helt enkelt !

Hahahaha!!

ändå!

Heinz harald Frentzen! eller vare e han heter!

KaZ
 
KaZ skrev:
å du twinner!! du vet att pappa är ett svin va!! :7peta

Muahahahahaha (du trodde att jag glömt det va... LOL)

Alla eras ödmjuke KaZ (the kloter) scchhhyyy säg inte till nån!

guuurgel


Jo Kaz(Mr: :zpy ....jag vet :4skrika BTW: lycka till med topparna :gnissla
 
skickade du iväg topparna till långtbortistan ?
kompisen får väl sina toppar denna vecka ,dom skickade han väl för ca:2-3 veckor sedan.....

föresten, vad betalade du för din superduper koppling ?

mvh: Jocke i köping

KaZ skrev:
Hahahaha!!

ändå!

Heinz harald Frentzen! eller vare e han heter!

KaZ
 
jocke i köping skrev:
skickade du iväg topparna till långtbortistan ?
kompisen får väl sina toppar denna vecka ,dom skickade han väl för ca:2-3 veckor sedan.....

föresten, vad betalade du för din superduper koppling ?

mvh: Jocke i köping

Nepp inte skickat dem ännu.. :huvet
Var skickade din kompis sina toppar?? :va
hmm 3-4 veckor för att få nya toppar.. det borde innebära att de har moddat hans org.-toppar för att sedan skicka tebaks samma toppar...
är de då testade? kul att veta?!? :va

tror jag betalade typ 2200:- inkl. frakt för kopplingen. :tummenupp köpte den på rsvr.njet :D


tjing
 
twinner666 skrev:
Jo Kaz(Mr: :zpy ....jag vet :4skrika BTW: lycka till med topparna :gnissla

:rofl
ne nu ska jag inte vara elak... vet att du lider lite av detta... :kocko
men men, det e så det är att vara man... eller hur va det nu?

hur mår lilla bebisen då? kan han säga Mille än? :Bugar

ha det gött... ska verkligen bli kul å se hur den funkar när allt e klart med toppar och moddat avgasrör!

tjing :banana
 
Bilden avslöjar att jag har jobb till nån på denna tråd :D
Föresten, till höger skymtar ett sånt där depåställ som man fäster i styrhuvudet fram. Köptes för 300:- :D :tummenupp

Olja + filter byttes nu ikväll, därav är underkåpan av. Observera den lilla kraschpucken som skall skydda kopplingskåpan :va .

Tailguard mm åker på i helgen.

Den låter symaskin, måste helt klart erkänna att det manliga twinljudet saknas-FETT :kär :Bugar :huvet
 

Bifogat

  • No bakhjul.JPG
    No bakhjul.JPG
    115.1 KB · Visningar: 80
Jag borde sätta på ett 160-däck istället för att retas :lol Hur många mil kommer däcket att hålla T.H. när du ska ut i vårglädjegasa?
Ska du montera dynojet snart också...?
De rödeloxerade bobbinerna är också rätt manligt... :hihi
Du kan va glad att du inte har Akra helsystem när du ska byta oljefilter för då måste du nämligen lossa på grenrören en aning... :huvet

Triggerhappy skrev:
Bilden avslöjar att jag har jobb till nån på denna tråd :D
Föresten, till höger skymtar ett sånt där depåställ som man fäster i styrhuvudet fram. Köptes för 300:- :D :tummenupp

Olja + filter byttes nu ikväll, därav är underkåpan av. Observera den lilla kraschpucken som skall skydda kopplingskåpan :va .

Tailguard mm åker på i helgen.

Den låter symaskin, måste helt klart erkänna att det manliga twinljudet saknas-FETT :kär :Bugar :huvet
 
mikcar skrev:
Jag borde sätta på ett 160-däck istället för att retas :lol Hur många mil kommer däcket att hålla T.H. när du ska ut i vårglädjegasa?
Ska du montera dynojet snart också...?
De rödeloxerade bobbinerna är också rätt manligt... :hihi
Du kan va glad att du inte har Akra helsystem när du ska byta oljefilter för då måste du nämligen lossa på grenrören en aning... :huvet

Jag kommer förbi imorgon vid lunch :tummenupp
Vadå röda bobbiner är ju Pjöör räjsing :tungan
/Trigger
 
Triggerhappy skrev:
Bilden avslöjar att jag har jobb till nån på denna tråd :D
Föresten, till höger skymtar ett sånt där depåställ som man fäster i styrhuvudet fram. Köptes för 300:-

Olja + filter byttes nu ikväll, därav är underkåpan av. Observera den lilla kraschpucken som skall skydda kopplingskåpan :va .

Tailguard mm åker på i helgen.

Den låter symaskin, måste helt klart erkänna att det manliga twinljudet saknas-FETT :Bugar

:banana Notera att det enda användbara jag ser på bilden e ett depåstöd! :hihi :lol :rofl

nerå... hihihi eller haha

tjing

röda fälgar!!! mums

:D :tummenupp :D
 
??????

Ditt val var R1,,,,,,, finns det inget R1 forum att skriva i ? :arsele
ja ja du vaknar väl till våren du åxå,,,, då kanske det blir ordning på
torpet igen, = V-Twin.

Triggerhappy skrev:
Bilden avslöjar att jag har jobb till nån på denna tråd :D
Föresten, till höger skymtar ett sånt där depåställ som man fäster i styrhuvudet fram. Köptes för 300:- :D :tummenupp

Olja + filter byttes nu ikväll, därav är underkåpan av. Observera den lilla kraschpucken som skall skydda kopplingskåpan :va .

Tailguard mm åker på i helgen.

Den låter symaskin, måste helt klart erkänna att det manliga twinljudet saknas-FETT :kär :Bugar :huvet
 
KaZ skrev:
hepps... :tummenupp

då har man nu ny huvudbonad inför sommaren! :tungan :yoparty


:banana
FAsen vicken räserkille det ska bli utav dig nu! Skinnställ och ny hjälm och toppade portar... hehe... :tummenupp :yoparty
 
KaZ skrev:
hepps... :tummenupp

då har man nu ny huvudbonad inför sommaren! :tungan :yoparty


:banana


Vad ska du med hjälm till? har du tänkt att köra omkull eller :rolleyes:
Vetenskapliga studier visar att en keps håller bättre,testa att släppa hjälmen och en kepa från te.x kaknäs!....kepsen förblir intakt och hjälmen krossas. :rolleyes:
Nä!! den var ärligt talat superfräsch :banana

Max Mille mår prima och skriker mest :4skrika men det kommer inte dröja länge tills han snackar:) ovanligt smart liten kille enligt läkarna.var på föräldragrupp återträff igår och Max var ju helt klart i en klass för sig! dom andra ungarna såg ju ut som :gnissla .Max kommer bli en hjärtekrossare/RR-stjärna.
 

Bifogat

  • AKKA.jpg
    AKKA.jpg
    98.1 KB · Visningar: 62
  • Blinkers1.jpg
    Blinkers1.jpg
    95.9 KB · Visningar: 59
  • Max MODDAES.jpg
    Max MODDAES.jpg
    120.5 KB · Visningar: 53
  • LYFT.jpg
    LYFT.jpg
    131.7 KB · Visningar: 59
  • duccen.jpg
    duccen.jpg
    129.7 KB · Visningar: 69
Last edited:
Mera

En något moddad KTM625-02 :va nä den skall putsas upp och ny plast skall inhandlas..
 

Bifogat

  • ktm625.jpg
    ktm625.jpg
    130.2 KB · Visningar: 73
Last edited:
asså!!

händer det inget här i aprilia sverige eller???

:va

TL.tråden äger oss nu!! :huvet


morr
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top