Aprilia-tråden

RSV_R skrev:
Mmmm, men d stålarna ska även gå till annat!! Typ brudar , party o annat dyrt som kan köpas.... :öl :tuttar

va!!! jag har aldrig behövt beala för brudar!!!... det finns regler som säger att det är olagligt att köpa sex... :whip

gör inget dumt nu!!!!
 
Tjena! Är ny här inne så jag har inte hunni lägga upp nå bild osv, har bara varit på Bikes forum tidigare men det börjar kännas rätt segt där, mest R1or o Gixxrar där!
Har åkt Ducce ett tag och tänkte byta upp mig till 996, men då dök det upp en lagom maserad Mille så jag slog till.
Har bara varit positivt hitills förutom en grej, nämnligen att jag slår i familje lyckan nåt så in i H-E vid ned släppet!! Inte alls vidare kul : (.... även om jag tar ner han lugnt o fint med lite extra gas innan mark kontakt.
Detta har aldrig inträffat på Duccen!
Jag vill med detta inte påstå att jag är extremt välutrustad på något sätt, bara undrar om någon har samma "onda" problem!!
Rock On!
 
Hej du granna twin, välkommen till Aprilia träsket. På denna tråd kan du hitta mycket matnyttigt.

Betr dina anatomiska problem måste jag svara : QUE ???
Är det när du släpper gasen eller när du lägger ned hojen som det gör ont ??? Är det när du släpper gasen så antar jag det lättaste är att skita i att släppa den, håll stumt i alla lägen :tummenupp :rolleyes:

Är det när du lägger hojen så föreslår jag att du testar knäveckshänget, det ser fjantigt ut men det funkar.

Välkommen !
:crash :crash :crash
 
Grattis till nya hojen! Jo, det där känner jag igen hehehe! Är nog mest ovana i början. Inte för att jag är någon slangfantom men höga power wheelies på ettan tenderar att bli hårda nedslag. R-modellen bör man inte slå ned så hårt med p.g.a Öhlinsgaffeln har känsliga packboxar.
Jag tycker Millen har en låg utväxling på ettan och med en 998cc V-twin så kan den resa sig väldigt snabbt...

Vilken årsmodell har du köpt?
 
Last edited:
Twin_Gränna skrev:
Tjena! Är ny här inne så jag har inte hunni lägga upp nå bild osv, har bara varit på Bikes forum tidigare men det börjar kännas rätt segt där, mest R1or o Gixxrar där!
Har åkt Ducce ett tag och tänkte byta upp mig till 996, men då dök det upp en lagom maserad Mille så jag slog till.
Har bara varit positivt hitills förutom en grej, nämnligen att jag slår i familje lyckan nåt så in i H-E vid ned släppet!! Inte alls vidare kul : (.... även om jag tar ner han lugnt o fint med lite extra gas innan mark kontakt.
Detta har aldrig inträffat på Duccen!
Jag vill med detta inte påstå att jag är extremt välutrustad på något sätt, bara undrar om någon har samma "onda" problem!!
Rock On!

vafan!! det ska väl göra ont i pungen när man leker (pipande röst AdDED) :rock är det en R eller?

så välkommen till klubben/sekten :hej

Markus
 
Pröva o släpp ner den när du åker på 6:an,,,,
då kan pungen vara det minsta bekymret *smile*
den e ju snuskigt stabil så det klarar den såvida du inte har styret
ställt mot någon av styrstopparna,,,.

Välkommen i gänget,,,,,,,,,
 
Twin_Gränna skrev:
Tjena! Är ny här inne så jag har inte hunni lägga upp nå bild osv, har bara varit på Bikes forum tidigare men det börjar kännas rätt segt där, mest R1or o Gixxrar där!
Har åkt Ducce ett tag och tänkte byta upp mig till 996, men då dök det upp en lagom maserad Mille så jag slog till.
Har bara varit positivt hitills förutom en grej, nämnligen att jag slår i familje lyckan nåt så in i H-E vid ned släppet!! Inte alls vidare kul : (.... även om jag tar ner han lugnt o fint med lite extra gas innan mark kontakt.
Detta har aldrig inträffat på Duccen!
Jag vill med detta inte påstå att jag är extremt välutrustad på något sätt, bara undrar om någon har samma "onda" problem!!
Rock On!

Välkommen!! Är själv ganska ny här.... Va kör du för mille?
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top