Aprilia-tråden

twinner666 skrev:
närå!! det har inget med jenny att göra:) får göra vad jag vill:tummenupp
(ja jag vet=inget sånt).ingen Fi**Tpiska här inte.det är ju bara det att det blir jobbigt med traqnsport upp o ner till sthlm,ska kolla med frankan om han vill haka på..
kan man ju sova i bilen också:D

hahaha..så säger du bara när frun i huset sover;)
Gravida kvinnor är inte att leka med:fakta
Hur gamla är ni som skriver här, kanske har frågat, vet inte

Jag är 28 år
 
Rsv R du kan var lugn, (tror) inte att det var din mamma.
Är din mamma ca 1,79 vikt 60kg långt ljust hår, blå ögon, silikon tuttar?

Vad heter hon o hur gammal?

Vill ha systemet NU!!!!!
 
T.Bergström skrev:
hahaha..så säger du bara när frun i huset sover;)
Gravida kvinnor är inte att leka med:fakta
Hur gamla är ni som skriver här, kanske har frågat, vet inte

Jag är 28 år



helt sant!! hon får göra vad hon vill och jag med..=ingen svartsjuka:) inget tjaffs och inget gnäll!!! GULDBRUD vettu!!!!:tummenupp

jag 26 år
 
RSV_R skrev:
Vad heter hon o hur gammal?

Vill ha systemet NU!!!!!

hahahaha, inga namn;)
Systemet kommer, du har mitt ord på det och du kommer att bli mycket nöjd när du gasar i väg...lovar det.
Jag blev det, stor skilland mellan slipon och helsystem
 
T.Bergström skrev:
hahahaha, inga namn;)
Systemet kommer, du har mitt ord på det och du kommer att bli mycket nöjd när du gasar i väg...lovar det.
Jag blev det, stor skilland mellan slipon och helsystem

mycket stor skillnad.....................
 
twinner666 skrev:
och råare LJUD,ska du inte ställa in hojen i bänk när ett helsystem åker på??

Ljudet blir som rappare på något sätt, slipon låter som om man har glömt stobben i ljuddämparen efter lörd kväll när man inte hittat lilla söta klara på korv kiosken,,,,jepp twinner så är det i norrland
 
och råare LJUD,ska du inte ställa in hojen i bänk när ett helsystem åker på??

Fundrar på d... Lättare att se vilket chip man skall välja. :fakta

Låter bra d där me systemet! Längtar...... :rolleyes:

Ja e 24.
 
T.Bergström skrev:
Ljudet blir som rappare på något sätt, slipon låter som om man har glömt stobben i ljuddämparen efter lörd kväll när man inte hittat lilla söta klara på korv kiosken,,,,jepp twinner så är det i norrland

japp ! "only in norrland" :D
 
Låter SÅÅÅÅ bra d där Bergström!! :)

Nu går ja hem för kvällen, hörs....
 
jomenvisst!! tycker om det norra sverige..ifs bara varit i umeå,kiruna, men det är vackert som faAAAn!! människorna är mycket mer coola!!och brudarna ser så gudomligt fräscha ut:tummenupp
 
twinner666 skrev:
jomenvisst!! tycker om det norra sverige..ifs bara varit i umeå,kiruna, men det är vackert som faAAAn!! människorna är mycket mer coola!!och brudarna ser så gudomligt fräscha ut:tummenupp

Så ÄR det! :fakta
 
ja du är väl uppifrån??

ska fan dra till kiruna en sväng i vinter tror jag,ishotellet är ju AMZING:tummenupp,snowboard i R_gränsen skulle ju inte vara fel heller:)
 
twinner666 skrev:
jomenvisst!! tycker om det norra sverige..ifs bara varit i umeå,kiruna, men det är vackert som faAAAn!! människorna är mycket mer coola!!och brudarna ser så gudomligt fräscha ut:tummenupp

skumt:skrämd
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top