Aprilia-tråden

Min Mamma har bott där, var och hälsade på och började strulade med en Dala kulla :)

Najs.... Va hette damen i fråga?? L-A e ju inte så stort, kan ju veta vem d e.
 
RSV_R skrev:
Najs.... Va hette damen i fråga?? L-A e ju inte så stort, kan ju veta vem d e.
Det är kanske det som är det kluriga...ha ha :rolleyes: KAnske din mamma :notme

Af 1 var ju snygg som attan, nu får du dra till Rörken på måndag å gasa lite också ! :tummenupp
 
Det är kanske det som är det kluriga...ha ha :rolleyes: KAnske din mamma :notme

Aaaaa, tror nån bråkar me mej o morsan!!! :mad: :fatta!

Vem vet hur gammal killen är....? Kanske e min farsa..? :confused: Hemska tanke..... :notme :stop
 
twinner666 skrev:
Vadå, jag försöker ju bara ordna släktrabatt på helsystemet :whip !!!

Fast du har rätt, jag e nog snuskig :slicka


Jag är mogen för ett hojbyte faktiskt. Priset på Falcon e sänkt till 67´000:- (dom som kladdat på min mamma får med ett skivbromslås utan extra kostnad).

Så när ni tröttnast på era slöa millar så står en frisk Falco och väntar på er !!!
 
ÖL för faan! :öl :öl

föreslaget datum e:

4:e oktober.
plats: nån bra pub i tokholm.

nu får ni fan ta er i kragen å dyka upp... konstigt dåligt intresse för det näst bästa som finns att syssla med... Och JA alla är välkomna... (appe ägare verka va lite blyga???)

Jag vill:
1. KaZ
2. Buster
3. Twinner 666
4. Mickar

KOM IGEN NU!!! :whip

:D
 
KaZ skrev:
ÖL för faan! :öl :öl

föreslaget datum e:

4:e oktober.
plats: nån bra pub i tokholm.

nu får ni fan ta er i kragen å dyka upp... konstigt dåligt intresse för det näst bästa som finns att syssla med... Och JA alla är välkomna... (appe ägare verka va lite blyga???)

Jag vill:
1. KaZ
2. Buster
3. Twinner 666
4. Mickar

KOM IGEN NU!!! :whip

:D

Hörde jag nån nämna bärs?? :öl :p :crash :rock :slicka



Jag vill:
1. KaZ
2. Buster
3. Twinner 666
4. Mickar
5. J-Bone (vaddå inte Aprilia, jag gillar ju -04´an iallafall) och ni vet väl att dubbla pipor rockar? :rock :D
 
KaZ skrev:
ÖL för faan! :öl :öl

föreslaget datum e:

4:e oktober.
plats: nån bra pub i tokholm.

nu får ni fan ta er i kragen å dyka upp... konstigt dåligt intresse för det näst bästa som finns att syssla med... Och JA alla är välkomna... (appe ägare verka va lite blyga???)

Jag vill:
1. KaZ
2. Buster
3. Twinner 666 (kommer nog inte!blir för bökigt
4. Mickar

KOM IGEN NU!!! :whip

:D
 
twinner666 skrev:
vadå ehhh?? blir för bökigt helt enkelt :brynad....
kanske..


hahahahaha...aldrig att thinner får permis:fakta

Rsv R du kan var lugn, (tror) inte att det var din mamma.
Är din mamma ca 1,79 vikt 60kg långt ljust hår, blå ögon, silikon tuttar?

Hoppas inte trigger reser flaggan när han läser detta:skrämd

Nu har du snart ett system, din tur har vänt:)
 
närå!! det har inget med jenny att göra:) får göra vad jag vill:tummenupp
(ja jag vet=inget sånt).ingen Fi**Tpiska här inte.det är ju bara det att det blir jobbigt med traqnsport upp o ner till sthlm,ska kolla med frankan om han vill haka på..
kan man ju sova i bilen också:D
 
T.Bergström skrev:
hahahahaha...aldrig att thinner får permis:fakta

Rsv R du kan var lugn, (tror) inte att det var din mamma.
Är din mamma ca 1,79 vikt 60kg långt ljust hår, blå ögon, silikon tuttar?

Hoppas inte trigger reser flaggan när han läser detta:skrämd

Nu har du snart ett system, din tur har vänt:)

det är ju min morsa föri helVete :finger :finger :finger :fakta :fakta

ge fan i min morsa,....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top