Tja alla!
Jag skickade mitt Helsystem Till en kille i Kusmark, han har tyvärr inte löst ut det, har ju gått ganska länge nu
Om det finns någon seriös och vill ha ett nästan nytt system till bra pris så kan jag ringa posten och skicka vidare det till dig.
Priset är 6800kr, jag står för frakten.
Om ni undrar varför jag höjde priset, vill ha igen vad det kostade mig att skicka det förra gången, rätt ska vara rätt.
Snabba svar, vet inte om killen som beställde detta system hämtar ut det när han ser detta?
m.v.h Tobias
Aprilia: Leo vinci full race titanium, oval slutburk, lite högdraget, nytt i kartong med instruktioner m.m
Jag skickade mitt Helsystem Till en kille i Kusmark, han har tyvärr inte löst ut det, har ju gått ganska länge nu
Om det finns någon seriös och vill ha ett nästan nytt system till bra pris så kan jag ringa posten och skicka vidare det till dig.
Priset är 6800kr, jag står för frakten.
Om ni undrar varför jag höjde priset, vill ha igen vad det kostade mig att skicka det förra gången, rätt ska vara rätt.
Snabba svar, vet inte om killen som beställde detta system hämtar ut det när han ser detta?
m.v.h Tobias
Aprilia: Leo vinci full race titanium, oval slutburk, lite högdraget, nytt i kartong med instruktioner m.m
Vore skillnad om d va typ 10!!
