Aprilia-tråden.

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Mest "bang for the buck" är nog detta system, det skulle jag tjackat iallafall, verkar väldigt prisvärt och är jävligt snyggt:
 

Bifogat

  • leotwin.jpg
    leotwin.jpg
    55.8 KB · Visningar: 1,483

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
Dennis skrev:
Nej jag har aldrig testat det med originalet på. Den mullrar mer än skriker. Men jag har en kompis som har en Sp1:a med dubbla leovinci i kolfiber. Den MULLRAR! Hellst av allt skulle jag vilja ha dubbla Acrapovic kolfiber det vore nice!!!


Tack, du med :)

=)

, förmodligen blir det arrow enkelt arrow nu... plånboken har makten. Men det kommer def. bli ett dubbelt inom kort.

sen måste jag ju bara fråga en sak... och alla ni som inte tycker att man skall köra för fort... titta inte nu..
Varvar den ur ordentligt på 6:ans vxl för dig Dennis?
Min orkar inte riktigt... fast det e ju dock med org. system.

K
 

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
J-Bone skrev:
Mest "bang for the buck" är nog detta system, det skulle jag tjackat iallafall, verkar väldigt prisvärt och är jävligt snyggt:

mm, det e fan snyggt...
skulle kosta 8740:- exkl. moms.
... men man skulle nog vilja se lite effekt-kurvor på detta då det är ett hel-system!

K
 

Dennis

~336647~ Nr: 82 på Sporthoj.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ingen nu längre (Hade en Mille R-02)
KaZ skrev:
=)

, förmodligen blir det arrow enkelt arrow nu... plånboken har makten. Men det kommer def. bli ett dubbelt inom kort.

sen måste jag ju bara fråga en sak... och alla ni som inte tycker att man skall köra för fort... titta inte nu..
Varvar den ur ordentligt på 6:ans vxl för dig Dennis?
Min orkar inte riktigt... fast det e ju dock med org. system.

K

Jag har barakört den i en vecka nu. Jag har aldrig provat att dra ur den på 6:an. Men min är ned drevad fram till 16 kuggar, vilket gör att den blir starkare och lägre topp hastighet.
 

Dennis

~336647~ Nr: 82 på Sporthoj.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ingen nu längre (Hade en Mille R-02)
J-Bone skrev:
Mest "bang for the buck" är nog detta system, det skulle jag tjackat iallafall, verkar väldigt prisvärt och är jävligt snyggt:

Det där skulle ju inte sitta fel! Fast jag skulle föredra kolfiber. Kan du fixa en bild på det och effekt kurva, borde ju göra en del, med tanke på att det är helsystem.
 

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
Dennis skrev:
Jag har barakört den i en vecka nu. Jag har aldrig provat att dra ur den på 6:an. Men min är ned drevad fram till 16 kuggar, vilket gör att den blir starkare och lägre topp hastighet.

Gah! :skrämd

hahaha, du ska med andra ord bara köra på bakslangen i år...

:tummenupp
 

Dennis

~336647~ Nr: 82 på Sporthoj.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ingen nu längre (Hade en Mille R-02)
Den är chippad oxå :D
 

Bifogat

  • millen.jpg
    millen.jpg
    96.9 KB · Visningar: 1,273

Dennis

~336647~ Nr: 82 på Sporthoj.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ingen nu längre (Hade en Mille R-02)
Det heter pure tech, det satt i när jag köpte den och har ingen aning vad det ger i effekt.
 

Dennis

~336647~ Nr: 82 på Sporthoj.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ingen nu längre (Hade en Mille R-02)
Ja tack!! :tummenupp
 

Bifogat

  • akra_twin.jpg
    akra_twin.jpg
    54 KB · Visningar: 1,501

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Det spelar ingen större roll vad ni sätter på de där bågarna. De låter svinbra i vilket fall. Och är skitsnygga också för den delen.
 

TLRR

Guest
Era hojar är förbaskat snygga,Har en liten historia:Innan jag bestämde mig för TLR-en så tittade jag på en Honda VTR-F och en Aprillian Mille,Hondan var inte riktigt min smak men prisvärd,jag gick länge o suktade på millen och tyckte den var dödsläcker.Började att hitta på ursäkter för mig själv att jag är för gammal att ha en sån renodlad racer mm, (Den var lite för dyr då när den kom)Så det blev en TLR ändå.Till saken hör att redan första kvällen efter en rejäl tur så hamnade vi på Röda Stugan och vad får jag se om inte en läcker Mille med en snubbe på i vitt skinställ o neon.När han tar av sig hjälmen så är det en gubbe på säkert 60 år och han slog sönder mina ursäkter för att inte köpa en mille. Det där kommer jag inte över än Hmmm.Hade jag sett honom före köpet hade det nog blivit Mille.Så man är aldrig äldre än vad man gör sig.
 

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
TLRR skrev:
Era hojar är förbaskat snygga,Har en liten historia:Innan jag bestämde mig för TLR-en så tittade jag på en Honda VTR-F och en Aprillian Mille,Hondan var inte riktigt min smak men prisvärd,jag gick länge o suktade på millen och tyckte den var dödsläcker.Började att hitta på ursäkter för mig själv att jag är för gammal att ha en sån renodlad racer mm, (Den var lite för dyr då när den kom)Så det blev en TLR ändå.Till saken hör att redan första kvällen efter en rejäl tur så hamnade vi på Röda Stugan och vad får jag se om inte en läcker Mille med en snubbe på i vitt skinställ o neon.När han tar av sig hjälmen så är det en gubbe på säkert 60 år och han slog sönder mina ursäkter för att inte köpa en mille. Det där kommer jag inte över än Hmmm.Hade jag sett honom före köpet hade det nog blivit Mille.Så man är aldrig äldre än vad man gör sig.

He he... men

det är väl aldrig för sent att byta??

=)
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Du köper kittet, filtret och chippet,
229 euro. samt lite olja till filtret kanske, dessutom skall du ange vilket avgassystem du har, typ öppet slipon så du får rätt version av chippet... kolla dynograferna.. jisses!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top