RSV_R skrev:Pular på i garaget i lagom tämpo... Men du KaZ, skulle du sälja hojen eller? Byta till annan Prilla hoppas jag...?
Han byter med mig så får han lägga några lappar emellan oxå..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RSV_R skrev:Pular på i garaget i lagom tämpo... Men du KaZ, skulle du sälja hojen eller? Byta till annan Prilla hoppas jag...?

DaLorD skrev:Han byter med mig så får han lägga några lappar emellan oxå..![]()
KaZ skrev:Yup jag kommer nog sälja lilla Inga.
Skall sikta in mig på en 00 R igen... saknar min gamla mille för mycke..![]()
/KaZ
RSV_R skrev:Det va ju lite skoj... att det finns någon som går tillbaka! Måste ju betyda att den gamla inte är så dålig trots allt.
Eller känns det jobbigt att sätta kapen i en så dyr/ny hoj?

ec2bme skrev:Jag är ny här, och tänkte bara säga hej och presentera mig lite kort.
Kille, 30år, mille -01 som skall stylas och tunas lite lätt i vinter, längtar som en tok till våren, söker ett Renegade air-kit till ovanstående hoj.
För övrigt känner jag mig ungefär så här![]()
när jag ser min hoj stå och se cool ut i garaget./LL
ec2bme skrev:Jo du tack Jocke.
Men de e ju jag... med pcIII:an från usa. Jag har ännu inte fått nåt efterkrav på tullavgifter. Så de verkar ha gått bra.![]()
/LL
ec2bme skrev:Jag är ny här, och tänkte bara säga hej och presentera mig lite kort.
Kille, 30år, mille -01 som skall stylas och tunas lite lätt i vinter, längtar som en tok till våren, söker ett Renegade air-kit till ovanstående hoj.
För övrigt känner jag mig ungefär så här![]()
när jag ser min hoj stå och se cool ut i garaget./LL
Triggerhappy skrev:KaZ, sätt kraschkåpor på den där å kör skiten ur den....lovar den funkar bra !
byta? 
ÄLSKAR Aprilian-hojarna...
Åhhh Då speciellt den underbara FALCON
/
Stumpan
vi ses snart
Stumpan skrev:Men jag som baraÄLSKAR Aprilian-hojarna...
Åhhh Då speciellt den underbara FALCON
![]()
Mest undrar jag lite häpet: Var är brudarna på den här tråden???
En Babe har jag sett: Åsa!!!![]()
Så nu Vet ni att Ni har fått en till på halsen...![]()
Ha en trevlig 3:dje Advent!!!
Kjamiz till alla på den härna Trån.../
Stumpan
Stumpan skrev:Men jag som baraÄLSKAR Aprilian-hojarna...
Åhhh Då speciellt den underbara FALCON
![]()
Mest undrar jag lite häpet: Var är brudarna på den här tråden???
En Babe har jag sett: Åsa!!!![]()
Så nu Vet ni att Ni har fått en till på halsen...![]()
Ha en trevlig 3:dje Advent!!!
Kjamiz till alla på den härna Trån... /Stumpan

Niklas M skrev:
på den som fular till sin mille så!
KaZ skrev:
Hörrudu dom är ju jättefräschaKaZ skrev:OH MY GOD!![]()
Kan va det fulaste jag sett...![]()
på den som fular till sin mille så!
![]()

Niklas M skrev:Hörrudu dom är ju jättefräscha![]()
Går säkert å modda till 04an![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |