Håller med om att det verkar vara svårt att få Aprilia att ta tag i det här på ett förtroendegivande sätt. Nere i NZ verkar det dock som om dom har någon slags haveriutredning på gång.------------------Obs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Viktigt!!!!!!!--------------------------
Kommer nu spama ett nytt medelade angående länk platorna som sitter i svingen som värkar olyckligtviss gå sönder om man har otur...nu värkar en aprilia förare tyvär ha dött pågrund av att de har gått sönder(6+ aprilia förare har åkt omkul tack vare att de har gått sönder).
Så ALLA som har en aprilia rsv 1000 04-08 eller nyare modelen touno 06-08 bör genast köpa nya plator som är förstärkta, finns att köpa på: http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=5467
..
.
.
Jävligt dålig av aprilia att inte göra något åt problemet.....när de vet om det!" Det är tragiskt att någon har satt livet till pågrund av detta!"
---------------------------------Obs------------------------------------
Den tycks dock inte vara helt slutförd. Sist jag såg nå'n info därifrån verkar det som man konstaterat att länkplattorna
brustit innan kraschen men man vet inte exakt varför ännu (materialfel, designfel, yttre påvarkan etc).
En person i koma i NZ och en handfull ytterligare haverier på olika ställen i världen är minst sagt oroande.
Dödsfallet i Florida verkar dock inte vara utrett ännu och den faktiska orsaken inte klarlagd.
Det går ju faktiskt att klota på andra sätt...testade en egen variant för några veckor se'n
Jag tycker också att dom få hundralappar som plattorna kostar är väl spenderade pengar för att stilla sin oro.
Jag gjorde det och rekommenderar alla berörda ta sig en funderare om det inte är värt det för att sova bättre om natten.
Mmmmm den ser fin ut. Har du plockat bort originalet?Fick hem en tidig present från over there![]()
Min gav NOLL motstånd, den bara sörplade hemtrevligt. Fullständigt värdelös!
Last edited: