#Olsson#
Ny medlem
Triggerhappy skrev:I ditt insug (luftkanalen i din front) sitter ett nät och en bit in sitter en Flärp som stryper kanalens luftflöde (för att dämpa insugsljudet av ljudskäl). Flärpen är tydligen standard att plocka bort och hjälper upp luftflödet.....
HAr du endast filterelementet eller har du hela kitet dvs kör utan luftburkslocket ???
Vem mappade om din hoj ??? Visste inte att den datorn fanns i Sverige ???
OK. "Flärpen" ja. Många plockar bort o pluggar igen. Jag har inte tittat där ännu. Det verkar som att det ger något pyttelite runt 3k och/eller nedåt. Ska kolla på det vid tillfälle. Även nätet är kvar. Jag såg på Torbjörns Anderssons att det var helt rent o fint. Det kanske är så man skall göra?
Jag har bara själva filtret. Locket är på. Det är just nu så mycket snack om vilken modell(tankundersida/konvertering) man skall ha. Det har varit en del problem o det finns minst 2 o möjligen 3-4
. En av dem har jag valt bort. Den andra är på väg från andra sidan vattnet.Axone fanns på AVA t o m i MåndagsEDIT:Tisdags ca 09:00. Jag tror den skulle iväg direkt till någon annan. Det är ju "vandringspokalen". De säger att instrumentet är restat. Jag var där strax före o bytte. Adi
gjorde jobbet och jag hejade-på brevid med hjälp av dokument från svarta marknaden F ö, borde man kanske kunna ändra om "Engine type #1"(stock-pipor) som jobbar-till blandningen med hjälp av lamdainfo till att göra samma sak men istället vid 12.5:1 A/F (eller vad man nu skall ha). Har hört att det går. Jag menar, klarar den jobbet generellt, så är det ju bara ett nytt målvärde som skall till. Lösenord lär behövas till Axone påstår vissa. Men det borde ju vara det optimalaste optimalt. Eller?
/h
Last edited:

hoppar till