Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan det vara så att det är importhojar kanske eller har de sjunkit så pass?Såg att Nordbecks MC i Ystad säljer nya aprilia 450/550 inkl. Akra helsystem och ommappning för 78.900:-. Står förvisso RXV i annonsen men är SXV på bilden, detta måste väl vara bra prisKan det vara så att det är importhojar kanske eller har de sjunkit så pass?
Nordimotor säljer också Aprilia RXV 450 för 78,900
http://www.blocket.se/vi/13807799.htm?ca=11_s
Upptäckte den På aprilias hemsida.. Önskar nästan att man var ett år yngre än vad man e idag... Grymaste mopeden jag sett... 2 år kvar till mellankörkortet så får la stå ut till dess![]()

http://www.blocket.se/vi/13807799.htm?ca=11_s
Upptäckte den På aprilias hemsida.. Önskar nästan att man var ett år yngre än vad man e idag... Grymaste mopeden jag sett... 2 år kvar till mellankörkortet så får la stå ut till dess![]()

Om jag har fattat det rätt så önskar du att du var 15 och körde en aprilia moped på 3,5 hästar (som för övrigt är grymt ful vilket alla mopar är) istället för en KTM 125 exc på 35 hästar?![]()
Ehh ok![]()
Läs det andra inlägget jag skrev.. det e designen inte effekten!
OCH DET STÅR NÄSTAN!!!!
Man får räkna med sådana kommentarer när man NÄSTAN suktar efter mopeder i detta forumet.....![]()
Man får räkna med sådana kommentarer när man NÄSTAN suktar efter mopeder i detta forumet.....![]()
) även om det inte räknas som mc...Jodå men jag ville bara nämna den fina moppen(designen, not the effekt) även om det inte räknas som mc...
Varför ens nämna en moped när den redan finns som motard![]()
http://www.blocket.se/vi/13807799.htm?ca=11_s
Upptäckte den På aprilias hemsida.. Önskar nästan att man var ett år yngre än vad man e idag... Grymaste mopeden jag sett... 2 år kvar till mellankörkortet så får la stå ut till dess![]()
Om jag har fattat det rätt så önskar du att du var 15 och körde en aprilia moped på 3,5 hästar (som för övrigt är grymt ful vilket alla mopar är) istället för en KTM 125 exc på 35 hästar?![]()
Ehh ok![]()
Skriv inte sånt här, medlemmar från 125cc delen är här ibland och vill gärna skrika så högt som möjligt att moppe är FjaNtigT.![]()
![]()
![]()
![]()
Varför ens nämna en moped när den redan finns som motard![]()
Skriv inte sånt här, medlemmar från 125cc delen är här ibland och vill gärna skrika så högt som möjligt att moppe är FjaNtigT.![]()
![]()
![]()
![]()

Precis! Ja försökte få fram det så tydligt som möjligt med mitt "okej". Men om man vill visa upp nya mopeder får man nog inte så bra respons på ett hojforum..
Lägg ner det snacket nu![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |