Aprilia SXV

Såg att Nordbecks MC i Ystad säljer nya aprilia 450/550 inkl. Akra helsystem och ommappning för 78.900:-. Står förvisso RXV i annonsen men är SXV på bilden, detta måste väl vara bra pris:va Kan det vara så att det är importhojar kanske eller har de sjunkit så pass?
 
Såg att Nordbecks MC i Ystad säljer nya aprilia 450/550 inkl. Akra helsystem och ommappning för 78.900:-. Står förvisso RXV i annonsen men är SXV på bilden, detta måste väl vara bra pris:va Kan det vara så att det är importhojar kanske eller har de sjunkit så pass?

är de aukt åf?
 
Detta är dock inkl. Akra helsystem men det är kanske de andra oxå, tyckte bara det lät som bra pris med tanke på att de tidigare i år kostat runt 95000:- utan Akra men säsongen är snart slut så de vill väl sälja bort -07:orna då så klart..
 
http://www.blocket.se/vi/13807799.htm?ca=11_s

Upptäckte den På aprilias hemsida.. Önskar nästan att man var ett år yngre än vad man e idag... Grymaste mopeden jag sett... 2 år kvar till mellankörkortet så får la stå ut till dess:)

Om jag har fattat det rätt så önskar du att du var 15 och körde en aprilia moped på 3,5 hästar (som för övrigt är grymt ful vilket alla mopar är) istället för en KTM 125 exc på 35 hästar?:va

Ehh ok:huvet
 
Om jag har fattat det rätt så önskar du att du var 15 och körde en aprilia moped på 3,5 hästar (som för övrigt är grymt ful vilket alla mopar är) istället för en KTM 125 exc på 35 hästar?:va

Ehh ok:huvet

Läs det andra inlägget jag skrev.. det e designen inte effekten!

OCH DET STÅR NÄSTAN!!!!
 
Last edited:
Man får räkna med sådana kommentarer när man NÄSTAN suktar efter mopeder i detta forumet.....:D

Kanske du eller någon annan känner till:confused:

Min cykel står på verkstan nu och mecken kan inte hittade vad som är galet.

Det är hastighetsmätaren som visar "0" dom har mätt upp sensorn vid hjulet och det fungerar som den ska.

Har också provat att byta display men det hjälpte inte heller. Vad mer kan det vara? Läst att däcket lätt skaver på den kabeln men det har den inte gjort på min.

Började med att den visade 200 innan jag startat den sen senare under dagen slutade den att visa helt.
 
http://www.blocket.se/vi/13807799.htm?ca=11_s

Upptäckte den På aprilias hemsida.. Önskar nästan att man var ett år yngre än vad man e idag... Grymaste mopeden jag sett... 2 år kvar till mellankörkortet så får la stå ut till dess:)

Skriv inte sånt här, medlemmar från 125cc delen är här ibland och vill gärna skrika så högt som möjligt att moppe är FjaNtigT. :lol

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


Om jag har fattat det rätt så önskar du att du var 15 och körde en aprilia moped på 3,5 hästar (som för övrigt är grymt ful vilket alla mopar är) istället för en KTM 125 exc på 35 hästar?:va

Ehh ok:huvet

 
Last edited:
Skriv inte sånt här, medlemmar från 125cc delen är här ibland och vill gärna skrika så högt som möjligt att moppe är FjaNtigT. :lol

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Hehe jag sa varken något av de, utan de andra två.. den kommentaren verkade om moppen skapa mkt uppmärksamhet... Alla hatar mopedister(?):rolleyes:

Plus att jag har inga åsikter om mopeder.. e man 15 år klart man ska ha moped liksom.. aja slut på ot nu...

Varför ens nämna en moped när den redan finns som motard :rolleyes:

För det kanske kommer in en 15 åring på denna sidan och får syn på denna moped(inte så troligt men:rolleyes: , alla har ju inte åldern inne för den brutala hojen, inte jag heller dock..
 
Last edited:
Skriv inte sånt här, medlemmar från 125cc delen är här ibland och vill gärna skrika så högt som möjligt att moppe är FjaNtigT. :lol

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Precis! Ja försökte få fram det så tydligt som möjligt med mitt "okej". Men om man vill visa upp nya mopeder får man nog inte så bra respons på ett hojforum..

Lägg ner det snacket nu :backontop
 
Precis! Ja försökte få fram det så tydligt som möjligt med mitt "okej". Men om man vill visa upp nya mopeder får man nog inte så bra respons på ett hojforum..

Lägg ner det snacket nu :backontop

Som jag skrev där uppe jag.. slut med ot, sista meningen.. tänkte bara att de var lika till utseendet men ska inte göra det igen då :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top