Aprilia mx 125?

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Tjena jag undrar om detta lika som rs:en är en duglig och bra snabb 125:a? är inne på aprilias hemsida men hittar inget där .. kanske jag som är blind eller någe. . Men som sagt det är lika som på denna som rs:en då kanske att den är pluggad? eller är det som på cbr:en ? hehe . Tacksam om ni skulle kunna hjälpa en förvirrad stackar aha :D

Last edited:
Tack =) 20 papp till så hehe :D jag tycker själv att dom ser jävligt fräna ut =) men vi får se hur dte blir till sommaren måste juh ah lite mer pengar! Hur är det en ostrypt gasgas går? har hittat en landsvägs reggad en som jag e bra sugen på med :P men jag vill ah lite fakt aom topp fart och acc? ¨nån som kanske har nån eller har kört nån !? :tummenupp

Last edited:
jofan billigast hittils! men vet inte riktigt.. har 3 slags hojjar jag kollar på nu : Aprillia rs, gasgas eller aprilia mx:en .. Man får juh en skaplig aprilia för ett hyggligt pris men jag har hittat en 03:a gasgas för ett rätt schyst pris med.. nån som kan säga vad det är för slags vrid i gasgas.en? aprilian lär juh gå som en skållad råtta.. :D

Har hört att MX har en yamaha motor, pga att aprilias motor inte klarar avgaskraven, om det stämmer så är det nog DT motorn, 25hk ostrypt.

KalleNorton skrev:
Har hört att MX har en yamaha motor, pga att aprilias motor inte klarar avgaskraven, om det stämmer så är det nog DT motorn, 25hk ostrypt.

åhfan, då vet jag det =) aja det blir nog en gasgas eller en rs ändå till slut.sugen på nån av dom nu när jag sålt cbr:en.

KalleNorton skrev:

Jag läste på något engelskt forum att Mx125 har en Rotax 122 motor dock något modifierad.

Lorus skrev:
Jo det måste väl vara ett bra pris, tänk dock på att den kan behöva servas ganska ofta.

jo det är juh lika som med en cross!men det löser sig vad tror du den toppar? lär juh vara bättre än min gamla iallafall:D

BlueNinJa skrev:
jo det är juh lika som med en cross!men det löser sig vad tror du den toppar? lär juh vara bättre än min gamla iallafall:D

Hängt lite väl mycket på lunar eller?

Man skriver fan inte h efter ju, och man stavar JAG om man menar sig själv.

Angående frågan så gör den runt 140.

Förvänta dig inte mer från en "cross", resten är bara acceleration.

Solid snake skrev:

jag? vart kommer det in nånstans?:D

Solid snake skrev:

140 lär vara mätarfart också.. Tror 120-130 ligger närmare sanningen

Har du sett drevningen på den? :)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!