Aprilia Mille Luftboxmod.

jag med ,, tog faktiskt en vända till dina revir,, åkte bulten fram o tillbaka med lite uppehåll för foto,

ska ut på turné i morgon o e nog inte hemma förrän torsdag,glass då kanske :tummenupp försök o få med Gubbmesilen åxå

Samma lika igen! Vi ska på miniturne´
Kanske hemma torsdag ja.
En snabbis från Köping upp genom Kolsva, sen höger i Gunnilbokorset för hypersonic-färd till Ramnäs, sen ner via tvåfemtvåan till markan. Kan det vara en ide? :)

ja för tusan ,, jag vill bara justera touren lite ,, kör för guds skull inte höger i det korset utan fortsätt till fagersta o sedan mot ängelsberg ,, var inte orolig är jag med så guidar jag gärna :o) de e ju ovanför det korset som vägen blir SKOJ ,,
från ängelsberg så e de lite transport till Ramnäs o sedan krokvägen över åsen till markan,, något längre men fasen så mycket skojjigare.

Samma lika igen! Vi ska på miniturne´
Kanske hemma torsdag ja.
En snabbis från Köping upp genom Kolsva, sen höger i Gunnilbokorset för hypersonic-färd till Ramnäs, sen ner via tvåfemtvåan till markan. Kan det vara en ide? :)

ja för tusan ,, jag vill bara justera touren lite ,, kör för guds skull inte höger i det korset utan fortsätt till fagersta o sedan mot ängelsberg ,, var inte orolig är jag med så guidar jag gärna :o) de e ju ovanför det korset som vägen blir SKOJ ,,
från ängelsberg så e de lite transport till Ramnäs o sedan krokvägen över åsen till markan,, något längre men fasen så mycket skojjigare.

Du jag hittar... jag är ju från Hallsta... så jag kan guida DIG! :D
Ja vägen upp till Fagersta är bra. Men sist jag åkte på östra sidan Åmänningen till Ramnäs var vägen pottig och usel. Är den bättre nu?
Trodde bara du/ni (vilka det nu blir) skulle tycka turen blir för lång upp om Fagersta! :D
Men det går ju fika i Oti-korset oxå! För de är väl kvar?

Helvete grabbar!!! Nu är ni inne på mina marker... :hihi När, var, hur? :klar Samling i TJöping på torsdag? Tid?

Köping - Sundänge - Kolsva - Skinnsberg - trist raka - korset vänster mot Oti Krog (brassa helveTT) - Fagersta - Ängelsberg - Sala - fika på Måns Ols...sedan retur via lämplig rutt mot Västerås.

Låter funka?

/J

Last edited:
Jeeflar!!
Då ere bara å ruska liv i den gamla vattenkylda badankan om man ska haka på :D

ha ha hallstafolk får man ju leda runt som blinda ju ,,, det e nog bäst vi guidar ,, :krama
varför inte fika i norberg ? rädd o köra långt ? då kan vi ju åka salavägen ner mot engelsberg igen ,, kul bara den e torr :o)
låter bli en kul vända,,
hoppas jag hinner hem bara,, ska till kalmar nu en snabbis o hjälpa en kompis o meka lite,sedan förhoppningsvis besöka VR8 på västkusten åxå ,, drygt 100 mil på ett par körningar e lungt bara de inte regnar.
mvh jocke

Du jag hittar... jag är ju från Hallsta... så jag kan guida DIG! :D
Ja vägen upp till Fagersta är bra. Men sist jag åkte på östra sidan Åmänningen till Ramnäs var vägen pottig och usel. Är den bättre nu?
Trodde bara du/ni (vilka det nu blir) skulle tycka turen blir för lång upp om Fagersta! :D
Men det går ju fika i Oti-korset oxå! För de är väl kvar?

Eller om ni e sugna på en skaplig tur så kan vi ju ta Rexbovägen mellan Falun o Insjön ,, om någon orkar :op

Last edited:
Back