Aprilia Mille Luftboxmod.

jag med ,, tog faktiskt en vända till dina revir,, åkte bulten fram o tillbaka med lite uppehåll för foto,

ska ut på turné i morgon o e nog inte hemma förrän torsdag,glass då kanske :tummenupp försök o få med Gubbmesilen åxå

Samma lika igen! Vi ska på miniturne´
Kanske hemma torsdag ja.
En snabbis från Köping upp genom Kolsva, sen höger i Gunnilbokorset för hypersonic-färd till Ramnäs, sen ner via tvåfemtvåan till markan. Kan det vara en ide? :)

ja för tusan ,, jag vill bara justera touren lite ,, kör för guds skull inte höger i det korset utan fortsätt till fagersta o sedan mot ängelsberg ,, var inte orolig är jag med så guidar jag gärna :o) de e ju ovanför det korset som vägen blir SKOJ ,,
från ängelsberg så e de lite transport till Ramnäs o sedan krokvägen över åsen till markan,, något längre men fasen så mycket skojjigare.

Samma lika igen! Vi ska på miniturne´
Kanske hemma torsdag ja.
En snabbis från Köping upp genom Kolsva, sen höger i Gunnilbokorset för hypersonic-färd till Ramnäs, sen ner via tvåfemtvåan till markan. Kan det vara en ide? :)

ja för tusan ,, jag vill bara justera touren lite ,, kör för guds skull inte höger i det korset utan fortsätt till fagersta o sedan mot ängelsberg ,, var inte orolig är jag med så guidar jag gärna :o) de e ju ovanför det korset som vägen blir SKOJ ,,
från ängelsberg så e de lite transport till Ramnäs o sedan krokvägen över åsen till markan,, något längre men fasen så mycket skojjigare.

Du jag hittar... jag är ju från Hallsta... så jag kan guida DIG! :D
Ja vägen upp till Fagersta är bra. Men sist jag åkte på östra sidan Åmänningen till Ramnäs var vägen pottig och usel. Är den bättre nu?
Trodde bara du/ni (vilka det nu blir) skulle tycka turen blir för lång upp om Fagersta! :D
Men det går ju fika i Oti-korset oxå! För de är väl kvar?

Helvete grabbar!!! Nu är ni inne på mina marker... :hihi När, var, hur? :klar Samling i TJöping på torsdag? Tid?

Köping - Sundänge - Kolsva - Skinnsberg - trist raka - korset vänster mot Oti Krog (brassa helveTT) - Fagersta - Ängelsberg - Sala - fika på Måns Ols...sedan retur via lämplig rutt mot Västerås.

Låter funka?

/J

Last edited:
Jeeflar!!
Då ere bara å ruska liv i den gamla vattenkylda badankan om man ska haka på :D

ha ha hallstafolk får man ju leda runt som blinda ju ,,, det e nog bäst vi guidar ,, :krama
varför inte fika i norberg ? rädd o köra långt ? då kan vi ju åka salavägen ner mot engelsberg igen ,, kul bara den e torr :o)
låter bli en kul vända,,
hoppas jag hinner hem bara,, ska till kalmar nu en snabbis o hjälpa en kompis o meka lite,sedan förhoppningsvis besöka VR8 på västkusten åxå ,, drygt 100 mil på ett par körningar e lungt bara de inte regnar.
mvh jocke

Du jag hittar... jag är ju från Hallsta... så jag kan guida DIG! :D
Ja vägen upp till Fagersta är bra. Men sist jag åkte på östra sidan Åmänningen till Ramnäs var vägen pottig och usel. Är den bättre nu?
Trodde bara du/ni (vilka det nu blir) skulle tycka turen blir för lång upp om Fagersta! :D
Men det går ju fika i Oti-korset oxå! För de är väl kvar?

Eller om ni e sugna på en skaplig tur så kan vi ju ta Rexbovägen mellan Falun o Insjön ,, om någon orkar :op

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...