Aprilia dorsoduro

Jag har kört den. Kändes väll okey. Inget jätte häftigt , inga monster bromsar.

Vill man ha en motard/fighter som faktiskt går att förflytta sig mer än 1 mil så är den nog kanon.

Åk och prova. Den har en bror som heter shiver som är identisk fast lite andra kåpor.

Kolla denna länk på min nya pimpade Dorso med GPR...vilket muller det blev ra:D

http://www.youtube.com/watch?v=1TEg9LAEBag

Najs!

Myyysigt! :tummenupp Vad gick GPR-systemet på? Ska själv fixa ny nummerplåtshållare + lite annat till min älskling när jag får råd! Det grävdes ett stort hål i plånboken efter att ha köpt hojen :gnissla men den har varit värd vart enda öre så här långt :)

Hur är dorsodoron att försäkra?

Bor i Jönköping innerstad och betalar ~4700:- för en halvförsäkring (offroad försäkringen) via Bilsport och MC = :tummenupp imo. Kollade även med Länsförsäkringar, men de kunde inte matcha det priset...tror dom skulle ha 12000:- för en halv :rolleyes:

Myyysigt! :tummenupp Vad gick GPR-systemet på? Ska själv fixa ny nummerplåtshållare + lite annat till min älskling när jag får råd! Det grävdes ett stort hål i plånboken efter att ha köpt hojen :gnissla men den har varit värd vart enda öre så här långt :)

Aaa...shit. Sorry att jag inte svarat, är inte här inne så mycket...slangar ju hojen fortfarande, hehe.
Fick as bra pris på Aprilia-center som ny har lagt ner förstås. Tror jag gav 7000kr. Dom skule kostat runt 8500kr vet jag. Nu är det Power-bike i Arlanda stad som tagit över många av deras kunder. Synd för Denny där var en kanon trevlig kille som hade koll och man fick inga fantasi priser utan rimliga.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back