Aprilia dorsoduro

Jag har kört den. Kändes väll okey. Inget jätte häftigt , inga monster bromsar.

Vill man ha en motard/fighter som faktiskt går att förflytta sig mer än 1 mil så är den nog kanon.

Åk och prova. Den har en bror som heter shiver som är identisk fast lite andra kåpor.

Kolla denna länk på min nya pimpade Dorso med GPR...vilket muller det blev ra:D

http://www.youtube.com/watch?v=1TEg9LAEBag

Najs!

Myyysigt! :tummenupp Vad gick GPR-systemet på? Ska själv fixa ny nummerplåtshållare + lite annat till min älskling när jag får råd! Det grävdes ett stort hål i plånboken efter att ha köpt hojen :gnissla men den har varit värd vart enda öre så här långt :)

Hur är dorsodoron att försäkra?

Bor i Jönköping innerstad och betalar ~4700:- för en halvförsäkring (offroad försäkringen) via Bilsport och MC = :tummenupp imo. Kollade även med Länsförsäkringar, men de kunde inte matcha det priset...tror dom skulle ha 12000:- för en halv :rolleyes:

Myyysigt! :tummenupp Vad gick GPR-systemet på? Ska själv fixa ny nummerplåtshållare + lite annat till min älskling när jag får råd! Det grävdes ett stort hål i plånboken efter att ha köpt hojen :gnissla men den har varit värd vart enda öre så här långt :)

Aaa...shit. Sorry att jag inte svarat, är inte här inne så mycket...slangar ju hojen fortfarande, hehe.
Fick as bra pris på Aprilia-center som ny har lagt ner förstås. Tror jag gav 7000kr. Dom skule kostat runt 8500kr vet jag. Nu är det Power-bike i Arlanda stad som tagit över många av deras kunder. Synd för Denny där var en kanon trevlig kille som hade koll och man fick inga fantasi priser utan rimliga.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back