Använd susp! Det gjorde inte jag

berglundracing

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
gsxr750,KTM 250EXC
:3freak Nu är man inte 100% kille längre. Slog i vid "tankhopp". Operation i går natt med 20 grams viktminskning som följd!

Jag kommer alltid använda suspensioar hädanefter. Vill ju spara det som finns kvar.

95%Thomas

berglundracing skrev:
2117874 :3freak Nu är man inte 100% kille längre. Slog i vid "tankhopp". Operation i går natt med 20 grams viktminskning som följd!

Jag kommer alltid använda suspensioar hädanefter. Vill ju spara det som finns kvar.

95%Thomas

Aj Aj !! Lider med dig. Hoppas att rehabiliteringen går fort och smärtfritt.
Jag ska leta upp min gamla hockey Suspensoar.

Last edited:
aj aj aj.. gjorde riktigt ont när jag läste de där..

Satan vilken otur, lider som fan med dig.

Men var handlar man det nu? Jag har vatt runt å letat i sportbutikerna runt i stan, men de har inget inne längre. Allt är slut! :död

-Andy- skrev:
2117926 Men var handlar man det nu? Jag har vatt runt å letat i sportbutikerna runt i stan, men de har inget inne längre. Allt är slut! :död

leta efter ishockeybutiker, typ Great Skate, Skridskojohan eller andra... dom har..

0# stackars! inge kul alls..

-Andy- skrev:
2117926 Men var handlar man det nu? Jag har vatt runt å letat i sportbutikerna runt i stan, men de har inget inne längre. Allt är slut! :död

Köpte min på SBI Budo på Torsgatan 40. 08-30 88 08. Minns inte exakt pris men det var under under hundralappen.

Började på eget bevåg köra med suspensoar förra säsongen. Det tar ett tag att vänja sig... för det skaver ! Men när jag läser detta så inser jag att det är värt lite skav. Jag lider med dig !

-Andy- skrev:

kolla annars budoaffärer,

fy fan vad dte inte låter skönt

AJ, missade växel när jag slangade med gixxern jag hade, det kändes :död.. fast jag har inte blivit mindre kille för det som tur är :). krya på dig =)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti