Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Min röst är lite missvisande....valde 300-400mil.Svane skrev:Hur många mil brukar du kunna köra på dina Michelin Pilot Power?
Tiger302 skrev:Sp1:an åt upp det på under 300 mil.
Zilversurfer skrev:När jag var instruktör på SMC 19-20 Aug på Knutstorp, var där en person som kört 800 mil med sina MPP. Och, nej han kör inte så långsamt med sin R1 04:a. Men om man kör väldigt tufft skulle jag nog gissa på ca 600 mil. ( utan burnisar då givetvis )

För lågt lufttryck och höga farter äter upp däcket ganska fort. Spelar då ingen roll vad du åker på......Zilversurfer skrev:Pilot Power???!!! är du helt säker på att det var Power? Har väldigt svårt att tänka mig det. Visst om du gör mkt burnisar, så är det givetvis möjligt.
Jag känner inte till någon hoj som äter mer bakdäck än SP-1:an.Zilversurfer skrev:Pilot Power???!!! är du helt säker på att det var Power? Har väldigt svårt att tänka mig det. Visst om du gör mkt burnisar, så är det givetvis möjligt.

Svane skrev:Hur många mil brukar du kunna köra på dina Michelin Pilot Power?

Zilversurfer skrev:Pilot Power???!!! är du helt säker på att det var Power? Har väldigt svårt att tänka mig det. Visst om du gör mkt burnisar, så är det givetvis möjligt.

Tiger302 skrev:Jo, en burnout blev det allt. När jag bytte däck...![]()
Men du kan inte jämföra däckslitage på en 600:a kontra Sp1:a. Spettan äter baksulor som smör i solsken...
Svane skrev:Jag funderar för att mina Pilot Sport är sånär som på slut efter 450 mil. Brukar köra bana 3-4 ggr / månad, burnar aldrig och kör lugnt på landsväg. Sport ska ju vara ett lite mer ekonomiskt alterntiv till Power men skulle Power hålla 600 mil så finns ingen anledning till att köpa MPSport igen. Eller???![]()
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |